אחמד חוסין, תושב דיר חנא בגליל התחתון בן 41, נורה הבוקר (שני) למוות ביישוב. צוות של מד"א קבע את מותו בזירה, המשטרה פתחה בחקירה בחשד לרצח. גבר כבן 55, שנורה אף הוא, פונה במצב קשה לבית החולים פוריה בטבריה. מתחילת השנה נרצחו 127 בני אדם בחברה הערבית. הרכב שלפי החשד שימש את המתנקשים אותר עולה באש ביישוב.
הרכב שלפי החשד שימש את המתנקשים עלה באש

הדיווח על הירי לעבר רכב בדיר חנא התקבל במוקד 101 של מד"א במרחב אשר בשעה 6:49. חובשים ופרמדיקים שהוזעקו לזירה קבעו את מותו של חוסין, ופינו כאמור את הפצוע השני לבית חולים.
רביע אבו אלחוף, חובש רפואת חירום מיחידת האופנועים, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו שני פצועים מחוסרי הכרה עם פציעות חודרות בגופם. ביצענו בדיקות רפואיות, אבל הפציעה של אחד מהם הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".
2 צפייה בגלריה
 הנרצח אחמד חוסין והזירה בדיר חנא
 הנרצח אחמד חוסין והזירה בדיר חנא
הנרצח אחמד חוסין והזירה בדיר חנא
2 צפייה בגלריה
זירת הרצח בדיר חנא
זירת הרצח בדיר חנא
זירת הרצח בדיר חנא
מוקדם יותר נפצע קשה מירי גבר כבן 40 מג'סר א-זרקא. צוות של מד"א איתר את הפצוע בתוך רכב בצומת בנימינה בכביש 4, ומשם הוא פונה לבית החולים הלל יפה בחדרה. המשטרה חוקרת חשד לניסיון רצח.
הדיווח על הירי התקבל במרחב שרון של מד"א בשעה 5:19. מתן אבוקסיס, חובש רפואת חירום, סיפר: "הפצוע ישב ברכב בהכרה וסבל מפציעות חודרות בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים ומתן טיפול תרופתי, ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ כשמצבו מוגדר קשה ולא יציב".