תיעוד: פיצוץ מטען החבלה בכביש 431

תושב יפו ששהה בעבר בכלא נהרג בפיצוץ אופנוע סמוך לבאר יעקב הלילה (בין רביעי לחמישי). האופנוע עלה באש לאחר פיצוץ בכביש 431 סמוך לירידה לבאר יעקב מכיוון רמלה לכיוון ראשון לציון. צוות מד"א שהגיע לזירה קבע את מותו במקום. בתיעוד ממצלמות רכב נראה רגע הפיצוץ.
כפי הנראה מטען רב עוצמה היה בתוך האופנוע ולא הותיר לרוכב סיכוי. במשטרה בודקים אם המטען הוטמן באופנוע על ידי אדם אחר או שמדובר בתאונת עבודה. ההרוג הוא מסלח טורק, עבריין מוכר.
כוחות משטרה גדולים הגיעו למקום וסגרו את הכביש. לפי פרטים ראשוניים האופנוע עשה את דרכו בכביש המהיר, וסמוך למחלף באר יעקב אירע הפיצוץ העז. האופנוע התפרק לחתיכות והמשטרה מנסה לאסוף ראיות על מטען החבלה שהוצמד לו.
4 צפייה בגלריה
תיעוד דרמטי: פיצוץ האופנוע בכביש 431
תיעוד דרמטי: פיצוץ האופנוע בכביש 431
רגע הפיצוץ בכביש 431
תיעוד מזירת הפיצוץ בכביש 431
(צילום: נדב אבס, דוברות מד"א)

4 צפייה בגלריה
זירת הפיצוץ בכביש 431
זירת הפיצוץ בכביש 431
האופנוע לאחר הפיצוץ העז. הערכה: הרקע פלילי
4 צפייה בגלריה
זירת הפיצוץ בכביש 431
זירת הפיצוץ בכביש 431
כוחות המשטרה אוספים ראיות בזירה
(צילום: נדב אבס)
הדיווח התקבל במוקד 101 של מד"א במרחב איילון בשעה 00:12 על "אופנוע שעלה באש ככל הנראה לאחר פיצוץ בכביש 431 סמוך לירידה לבאר יעקב מכיוון רמלה לכיוון ראשון לציון. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על גבר כבן 30 ללא סימני חיים וקובעים את מותו".
פראמדיק מד"א נתנאל איתן וחובש בכיר במד"א דובלה שחור סיפרו כי ראו את האופנוע במרחק גדול מהרוכב. "הוא היה ללא סימני חיים, ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".
מהמשטרה נמסר כי נפתחה חקירה לבירור נסיבות התקרית. "לפני זמן קצר התקבל דיווח על אופנוע שעלה באש ככל הנראה כתוצאה מפיצוץ בכביש 431 סמוך לבאר יעקב. גורמי רפואה קבעו את מותו של הרוכב, שזהותו עדיין לא ידועה במקום", נכתב בהודעת המשטרה.
פורסם לראשונה: 00:35, 18.11.21