הורים לילדים ב"גן מנגו" בלוד ביחד עם חבר מועצה פנו באחרונה אל ראש העיר יאיר רביבו, התלוננו על ליקויים בגן ודרשו את טיפול העירייה. הפונים הופתעו מתגובתו: "כדאי לבוא בטענות לעבריינים שמחביאים נשק בגן של הילדים שלכם ומסכנים אותם".
אחד ההורים כתב לו: "זו לא תשובה שמצופה מראש עיר. אם יש פה בעיה זה לא באחריותנו. אנחנו כל בוקר מביאים את הילדים כדי שיקבלו חינוך - וזה שיש פה בעיות זה לא באחריות שלנו. גם בכל העיר יש פשע, אז להשאיר את זה כך ואנחנו נטפל? מה התפקיד שלכם".
2 צפייה בגלריה
גן ילדים בלוד
גן ילדים בלוד
התכתבות עם ראש העיר
הורה אחר הוסיף: "בושה לקבל תשוב כזאת. במקום להגיד שאתה תדאג שיטופל ותדאג לביטחון ילדים".
הורה נוסף אמר: "על ראש העיר לשלוח אנשים שיטפלו במיידי, ולא ללכת לתגובות שלא קשורות. זה נקרא עונש קולקטיבי שלא צריך להיות. עליו להתנצל על דבריו, ולהבין שאנחנו תושבי המקום וזו זכותנו לקבל שירותים בזמן. אם זה היה בגן של יהודים, לא היינו רואים תגובה מסוג זה".
2 צפייה בגלריה
גן ילדים בלוד
גן ילדים בלוד
הכניסה לגן
יש לציין כי לפני כחודש חשפה המשטרה טיל לאו ומטול רימונים שהוסלקו בגן ילדים שצמוד לבתי מגורים בשכונת רמת אשכול, ועוררה זעם וחשש בקרב התושבים. ראש העיר יאיר רביבו הגיב גם הוא בחריפות: "אין צורך לחכות לכטב"מים מאיראן, 7 באוקטובר של הפשיעה הערבית כבר פה. טיל לאו ומטול רימונים של צה"ל בגן ילדים? זה בלתי נסבל".
יאיר רביבויאיר רביבוצילום: קובי קואנקס
מעיריית לוד נמסר בתגובה: "לא מדויק ומאוד לא נכון. ראש העיר מוביל מאבק עיקש כנגד תופעת הירי והנשק הבלתי חוקי בעיר, בתוך כך הוא קורא למשטרה לצאת במבצע רחב היקף וחסר פשרות לתפיסה והוצאת האמל"ח והנשק הבלתי חוקי מלוד, וכן קורא להחמרת הענישה ולהגברת ההרתעה. הורי ילדי הגן שאלו מדוע המשטרה הרימה את האבנים המשתלבות, וראש העיר השיב כי שם נמצא הנשק".
"העירייה דאגה לטפל ולהחזיר את האבנים המשתלבות למקומן. ראש העיר השיב לאבא שהתלונן שאין לו מה לבוא בטענות למשטרה או לעירייה, אלא לעבריינים שמחביאים נשק בגן ילדים ומסכנים את שלומם וביטחונם של הילדים".