1 צפייה בגלריה
שלום דומרני
שלום דומרני
ארגון הפשע שלו הקים את "משלוחיתה". דומרני
(צילום: הרצל יוסף)
שלושה גברים בשנות ה-30 לחייהם שלפי החשד משתייכים לארגון הפשע של שלום דומרני נעצרו היום (שלישי) בחשד כי סחטו באיומים בעלי עסקים באזור קריית מלאכי כדי לגרום להם לעבוד עם חברת המשלוחים "משלוחיתה" השייכת לארגון הפשע עצמו.
מהחקירה הסמויה שהתנהלה, עלה החשד כי השלושה פנו במהלך השבועיים האחרונים לבעלי עסקים המשתמשים באופן קבוע בשירותי משלוחים, ו"הודיעו" להם כי מעתה עליהם לפנות ל"משלוחיתה", ולא לאף גורם אחר שעוסק במשלוחים. במקביל, החשודים איימו לכאורה גם על שליחים הפועלים באזור, על מנת לגרום להם להפסיק לבצע משלוחים.
החשודים, תושבי אשקלון וקריית גת, יובאו היום בפני בית משפט השלום באשקלון בבקשה להאריך את מעצרם. המשטרה מסרה כי השלושה "נחקרו בחשד לעבירות סחיטה באיומים וקשירת קשר לפשע", וקראה לבעלי עסקים או שליחים שנפגעו על ידם להגיש תלונה.
הרכב של דומרני שהוחרם על ידי המשטרה

המעצר האחרון הוא חלק משרשרת של פעולות שנעשות כדי להילחם בארגוני הפשיעה בדרום. כוח משימה מיוחד הוקם במרחב לכיש של המשטרה לשיבוש פעילותם של ארגוני הפשיעה וראשיהם, ובחודש יולי הכוח החרים את רכבו של דומרני, לאחר שאותר בו מיגון נגד ירי שהותקן בניגוד לחוק.
נהג הרכב בשנות ה-40 לחייו, מספר 2 בארגונו של דומרני, עוכב להמשך חקירה בימ"ר של אגף התנועה בלכיש, בחשד לנהיגה ברכב ממוגן. הרכב שנתפס נגרר מהמקום להמשך הליכי חקירה והליכי בית משפט לפירוק המיגון, והסדרה מחודשת של רישיון הרכב. דומרני, ששהה ברכב בזמן המעצר, לא עוכב לחקירה.