חמאס פרסם הערב (שישי) הקלטה, שלפי מטה החטופים שייכת לנועה ארגמני שמוחזקת בשבי כבר 238 ימים. לפי תוכן ההקלטה, נטען כי היא הוקלטה אתמול. משפחתה ביקשה תחילה להימנע מפרסום הסרטון והדברים שבו, אך לאחר מכן חזרה בה.
ההקלטה של נועה ארגמני: "תצילו אותנו"

"שלום, אני האסירה בשבי החמאס. אני נמצאת בשבי יותר מ-237 יום ולא יודעת עד מתי אשאר. אני פונה לעם ישראל - תצילו אותנו, אתם תומכים בממשלת נתניהו-גלנט וגנץ, אתם תשאירו אותנו פה ותסיימו את גורלנו וגורל חבריי כמו רון ארד?", אמרה בסרטון. "תצאו לרחובות, תצאו להפגין, גברים ונשים. תסגרו את הרחובות בתל אביב ואל תחזרו הביתה עד שלא נחזור. בבקשה, אל תתנו לנתניהו ולממשלה להרוג אותנו. תצילו אותנו. הזמן אוזל, העם צריך להחליט. אנחנו לא רוצים למות פה". סביר שהדברים בהקלטה הוכתבו על ידי השובים כחלק מהטרור הפסיכולוגי של חמאס.
מטה משפחות החטופים מסר כי "במקביל לקולה של נועה מוקרנים ציורים, שלדעת המשפחה מדובר בשירבוטים שנועה מציירת. 125 חטופים וחטופות נמצאים בשבי חמאס כבר 238 ימים. אין צורך בשום סרטון תעמולה של חמאס כדי להדהד את הקריאה לממשלת ישראל: יש להגיע לעסקה שתחזיר אותם הביתה במהרה".
חטיפתה של ארגמני

בעקבות מתקפת הטרור ב-7 באוקטובר, ארגמני הפכה לאחד הסמלים לאכזריות של מחבלי חמאס, לאחר שסרטון המתעד את חטיפתה ממסיבת הטבע ברעים ונפילתה בשבי יחד עם בן זוגה אבינתן אור הפך ויראלי. בסרטון מהשבת הארורה נראתה נועה נלקחת בכוח על אופנוע כשהיא מתייפחת וזועקת, בעוד בן זוגה מובל בגסות על ידי המחבלים.
כמה חודשים לאחר מכן, רשת NBC האמריקנית דיווחה כי מתחקיר המתבסס בין היתר על הודעות טקסט, שיחות טלפון, תמונות לוויין וגם על מיקום השמש בעת חטיפתה, עולה כי לא ברור מי חטף אותה - וייתכן שהיא נחטפה על ידי המון עזתי שפרץ לישראל שעות אחרי מתקפת הטרור הראשונית. "ייתכן שחמאס לא מחזיק בה", נטען ב-NBC.
"רוצה את נועה שלי בבית". פנייתה של ליאורה ארגמני לנשיא ביידן
(צילום: @saraigivaty, @kozlovakeren)

אמה של נועה, ליאורה, חולה בסרטן המוח, ובחודשים האחרונים חלה הידרדרות במצבה. בנובמבר אשתקד היא פנתה בסרטון לנשיא ארה"ב ג'ו ביידן ולצלב האדום, בבקשה שישיבו את בתה אליה. "אני אמא של נועה, הילדה היפה שנחטפה ב-7 באוקטובר על ידי החמאס לעזה. אני חולה בסרטן המוח, אני לא יודעת כמה זמן נשאר לי, אני רוצה לראות את נועה שלי בבית. תביאו את נועה שלי כמה שיותר מהר כדי שאספיק לראות אותה".