זירת האירוע
(צילום: אלעד גרשגורן)

גבר בן 44, תושב חיפה, נפל היום (ו') אל מותו מבניין בשדרות בן גוריון במושבה הגרמנית בעיר. המשטרה פתחה בחקירה ולפי החשד המרכזי האיש נפל אחרי שניסה לפרוץ לדירה במקום ולהימלט.
שכנים סיפרו לגורמי ההצלה ולמשטרה כי החשוד נבהל מכלבים שנבחו עליו ובעת ההימלטות נתלה על עץ - ונפל למטה. במסגרת החקירה התברר שהאיש שנהרג הוא אדם המוכר למשטרה מתחום עבירות הרכוש.
1 צפייה בגלריה
המשטרה חוקרת מקרה של פורץ שנפל למותו חיפה
המשטרה חוקרת מקרה של פורץ שנפל למותו חיפה
זירת האירוע
(צילום: אלעד גרשגורן)
עדי הראייה והשכנים סיפרו לשוטרים כי החשוד נראה מגיע מרחוב הגפן ונכנס למעון הוד. מדובר במעון לחינוך מיוחד לאוכלוסייה בעלת צרכים מיוחדים. עובד במקום ראה אותו רץ בתוך הגינה ועל אחד הגגות. לאחר מרדף, החשוד קפץ לבית רות - מקום המעניק סיוע לילדים ולמתבגרים בעלי לקויות למידה, בעיות קשב וריכוז ולמשפחותיהם.
משם החשוד טיפס על חומה, ואחר כך קפץ לתוך גינה של בית פרטי ברחוב בן גוריון. אלא ששם היו שני כלבים גדולים אשר הבחינו בו והחלו לנבוח ולרדוף אחריו. על פי העדויות, החשוד ברח לצד השני של הגינה. הוא טיפס על עץ בניסיון להימלט מהכלבים ואז קפץ או נפל מהעץ - מגובה של מספר מטרים - על סבך צמחייה, ונפצע כאמור באורח קשה מאוד.
צוותים של לוחמי האש חילצו אותו מסבך השיחים, וחובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי. הם פינו אותו במצב קשה מאוד אל המרכז הרפואי רמב"ם - שם נקבע בהמשך מותו.