כוחות מסתערבים ויחידות מיוחדות של המשטרה חיסלו הערב (רביעי) חמישה מבוקשים בלב שכם: נעים עבד אל-האדי, סלים אבו סעדה, עבד אל-סרפנדי ועיסאם אל-סלאג', מפקד גדודי חללי אל-אקצא במחנה הפליטים בלאטה. אל-סלאג' שרד בעבר שלושה ניסיונות חיסול, וכוחות צה"ל אף כיתרו את ביתו ביוני 2023, אך הוא הצליח להימלט. לפי הפלסטינים, חוסלו ארבעה מבוקשים - ולא חמישה.
תיעוד החיסול בלב שכם

מדוברות צה"ל, משטרה ושב"כ נמסר כי "לוחמי הימ"מ, בהכוונה מודיעינית מדויקת של שירות הביטחון הכללי, חיסלו את המחבלים המבוקשים בשכם, בהם ראש התארגנות הטרור של חללי אל-אקצא בבלאטה". הם הוסיפו: "המחבלים החמושים היוו סכנה לכוחותינו. הם היו מעורבים ביצוא ובתכנון פעילויות טרור נגד אזרחים וכוחות צה"ל. אין נפגעים לכוחותינו".
בתיעוד מזירת החיסול בשכם ניתן לראות את כוחות המסתערבים פורקים מרכבם ופותחים באש לעבר רכב שבו שהו ארבעת המחבלים שחוסלו. לאחר ירי ממושך וחיסול המחבלים, המונים הגיעו לזירת החיסול.
3 צפייה בגלריה
עיסאם אל-סלאג', מפקד גדודי אל-אקצא -  ממחנה בלאטה
עיסאם אל-סלאג', מפקד גדודי אל-אקצא -  ממחנה בלאטה
עיסאם אל-סלאג' שרד בעבר שלושה ניסיונות חיסול
3 צפייה בגלריה
רכבו של עיסאם אל-סלאג', מפקד גדודי אל-אקצא -  ממחנה בלאטה שחוסל על ידי כוחות מיוחדים
רכבו של עיסאם אל-סלאג', מפקד גדודי אל-אקצא -  ממחנה בלאטה שחוסל על ידי כוחות מיוחדים
המסתערבים פתחו באש - וחיסלו את ארבעת המחבלים ברכב
3 צפייה בגלריה
ארבעת המחבלים שחוסלו בשכם
ארבעת המחבלים שחוסלו בשכם
ארבעת המחבלים שחוסלו בשכם, לפי הפלסטינים, מימין למעלה: סלים אבו סעדה, עיסאם אל-סלאג', עבד אל-סרפנדי ונעים עבד אל-האדי
זו אינה הפעם הראשונה שבה כוחות מיוחדים מחסלים מבוקשים בכירים בשכם. כך למשל, בחודש יוני האחרון חוסל אדם פראג', בכיר המבוקשים ממחנה הפליטים בלאטה, שהגיע לחגיגת החינה של אחותו באולם שמחות בשכם. על חיסולו המדויק היו אחראים מסתערבי מג"ב איו"ש. "היה לנו מידע מודיעיני מדויק על חלון זמנים בין השעות 19:00-17:00 שהוא יגיע למסיבת החינה של אחותו. ידענו גם מה הוא לובש, כך שלא הייתה לי בעיה לזהות אותו כשנמלט מהאולם", סיפר אז סגן מפקד הפלגה, פקד ת'.
המסתערבים נכנסו באור יום לאזור הסמוך למחנה הפליטים בלאטה וסגרו על אולם אירועים שבו שהה המבוקש פראג', המכונה "מפקד גדוד בלאטה". ברגע שהוא הבחין בלוחמים הוא ניסה לברוח דרך גג המבנה כשהוא עם נשק בידו, אבל המסתערבים חיסלו אותו ביריות.
לאחר מכן, החלו חילופי אש עם מחבלים חמושים נוספים במרחב שירו על הכוח והשליכו לעברם מטעני חבלה. המסתערבים השיבו באש ובמג"ב אמרו כי זוהו פגיעות. הפלסטינים אישרו לאחר מכן כי מלבד פראג' חוסל בפעולה גם מועתז נאבלסי.