תלונה על תקיפה מינית נגד כדורגלן לשעבר מוכר מאוד: תושבת אזור הצפון הגישה לפני כמה ימים תלונה על תקיפה מינית מצד אותו כוכב כדורגל. בחדשות 13 פורסם לראשונה על התלונה נגד כדורגלן העבר.
האישה הגיעה ביוזמתה לאחת מתחנות המשטרה במחוז הצפוני וסיפרה בפירוט על כך שלפני כמה שנים הותקפה מינית על ידי הכדורגלן לשעבר, לאחר שבילו יחדיו. חוקרי עבירות מין גבו ממנה עדות. גורמים במשטרה בצפון מסרו שהכדורגלן צפוי להיחקר בתחנת משטרה אחרת, מאחר והעבירה לא בוצעה בצפון הארץ.
בשיחה ל-ynet מסופיה שבבולגריה, אליה נסע כדורגלן העבר יחד עם בת זוגו על מנת לחגוג את יום הולדתה, אמר: "אני על סף התקף לב. הבן שלי התקשר אליי וסיפר לי שקיבל עשרות טלפונים שאני כאילו חשוד בפרשיה חמורה כזו. אין לי מושג במה מדובר, לא הייתי מעורב מעולם בדבר כזה ובחיים לא הסתבכתי בדברים כאלו. זה שקר והכפשה".
אותו כדורגלן עבר נחשב לאחד מגדולי השחקנים בכדורגל הישראלי. הוא היה מהסמלים הגדולים של אחד המועדונים הבולטים בכדורגל הישראלי והופיע גם עשרות פעמים בנבחרת ישראל. לאחר מכן אף אימן קבוצות בליגה הבכירה.
במועדון שבו שיחק במרבית הקריירה שלו היו בהלם וגורמים בו סיפרו: "אין סיכוי שהוא יעשה דבר כזה, הוא מעולם לא הסתבך. ברור שישנה תלונה שתיחקר ולאחריה יוחלט מה עושים ואיך פועלים".