יאיר בוזגלו, הגבר בן ה-35 שנמצא הבוקר (יום ב') מת בדירתו במושב נווה ימין שבמועצה אזורית דרום השרון, נמצא כפות בידיו וברגליו - במה שהמשטרה חושדת שהיה רצח מזעזע. אתמול דיווחו חבריו שהם לא מצליחים להשיג אותו, והבוקר כשהגיעו לדירתו התגלה בפניהם המראה הנורא.
זירת הרצח במושב נווה ימין
(צילום: רענן בן צור)

1 צפייה בגלריה
זירת הרצח במושב נווה ימין
זירת הרצח במושב נווה ימין
בוזגלו וזירת הרצח
(צילום: רענן בן צור)
חבר שעבד לצד בוזגלו כמה שנים סיפר: "הוא היה אדם טוב ומקסים. בחור מצחיק, הכי גבר שיש, חמוד וקשוב. הוא היה המשענת שלי הרבה זמן בעבודה. אני ממש עצוב, זה הלם".
אחת משכנותיו סיפרה: "הייתי בבית, ושמעתי צרחות 'למה, למה', ממש זוועה. יצאתי החוצה וראיתי בחצר של השכן, שיש לו קרוואנים ודירות קטנות להשכרה. בני משפחתו הגיעו למקום ושמעתי אותם צורחים וכואבים, אז הבנתי שהגבר נמצא מת". שכנים אחרים סיפרו: "הוא לא שוכר הרבה זמן במושב, הוא בחור טוב מכפר סבא. הבנו שרצחו אותו, והיום מצאו אותו כשידיו והרגליים כפותות והוא שוכב על הרצפה בבית. אנחנו מושב שקט, ולא מתאים כאן אירועים כאלה".
למושב הוזעק הבוקר צוות מד"א. חובש מד"א אייל עטיה סיפר: "חברנו לכוחות המשטרה וראינו גבר כבן 30 כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בדיקות רפואיות, אבל לצערנו נאלצנו לקבוע את מותו במקום".
המשטרה הגיעה למקום, פתחה בחקירה וביקשה מבית המשפט להוציא צו איסור פרסום על פרטי החקירה. בית המשפט נענה לבקשת המשטרה.