בריכה ללא היתר בחצר ביתו של מ''מ ראש עיריית חדרה

ממלא מקום ראש העיר חדרה, ניר בן חיים, חשוד בבניית בריכת שחייה פרטית בביתו ללא היתר כמתחייב בחוק. ראש העיר שכיהן לפניו, צביקה גנדלמן, הושעה מתפקידו בעקבות כתב אישום שהוגש נגדו, כשהוא מצטרף לשני ראשי עיר קודמים נוספים שנחשדו בעבירות שחיתות.
2 צפייה בגלריה
בריכה ללא היתר בחצר ביתו של מ''מ ראש עיריית חדרה
בריכה ללא היתר בחצר ביתו של מ''מ ראש עיריית חדרה
"לא סביר שבן חיים לא ידע על הצורך בהיתר". הבריכה שנבנתה בחצר הבית
בן חיים, חבר מועצת העיר, לא נבחר לראשות העיר בבחירות רגילות. הוא מונה לתפקידו על ידי מועצת העיר בחודש ינואר השנה, בעקבות השעייתו של גנדלמן.
ל-ynet נודע כי בן חיים, בזמן כהונתו כממלא מקום ראש העיר, בנה בריכת שחייה פרטית בחצר ביתו בשכונת בית אליעזר שבחדרה. זאת, מבלי שקיבל היתר בנייה כמתחייב בחוק.
תושבים בעיר אמרו ל-ynet: "כנראה יש קללה על העיר עם ההסתבכויות של כל ראש עיר מכהן בפלילים. לא סביר שבן חיים לא ידע על הצורך בהיתר בנייה. אנחנו מקווים שהעירייה תפעל נגדו בנחרצות ותגיש נגדו כתב אישום לפלילי, כמו כל תושב אחר, ושבן חיים יחתום על צו הריסה לבריכה - כמו שהוא חותם על כל צו הריסה בגין עבירות בנייה".
2 צפייה בגלריה
ניר בן חיים
ניר בן חיים
"הבריכה המדוברת קטנת ממדים, לשימוש עונתי". בן חיים
(צילום: אלעד גרשגורן)
מלשכתו של ממלא מקום ראש העיר נמסר: "מדובר בנכס בבעלות משפחת בן חיים, ולא של ראש העיר. הבריכה המדוברת קטנת ממדים ומיועדת לשימוש עונתי. בכל מקרה, ככל שיידרש לאחר בדיקה, בעלי הנכס יגישו בקשה להיתר במידת הצורך".
בתגובה לשאלת ynet האם הוגשה בקשה להיתר, והאם בן חיים קיבל היתר כנדרש, בעירייה השיבו: "על פי חוק, העירייה מנועה מהעברת מידע אודות תיקי ועדה מקומית".