בית משפט השלום בירושלים האריך הבוקר (ראשון) בשלושה ימים את מעצרו של אלי פרג (49), תושב העיר, החשוד בניסיון הרצח של אשתו באמצעות זריקת רעל - זו הפעם השמינית מאז שנעצר לפני 34 ימים. ל-ynet נודע כי בדיקת מעבדה קבעה שהחומר שנדגם מהמזרקים, שבאמצעותם על פי החשד ניסה פרג להמית את אשתו ושאותרו סמוך למקום ביצוע העבירה, הוא חומר כימי המשמש לפתיחת סתימות.
2 צפייה בגלריה
אשתו של אלי פרג החשוד בהרעלתה
אשתו של אלי פרג החשוד בהרעלתה
אשתו של פרג, המזרקים - והבעל החשוד בהרעלתה
הוראות החוק מתירות להשאיר חשוד במעצר עד 30 ימים. הארכת המעצר היום הגיעה בעקבות אישור חריג של המשנה לפרקליט למדינה לעניינים פליליים שלמה למברגר, שהתיר בפעם השנייה למשטרה לבקש הארכת מעצר נוספת למרות החוק המגביל את ימי המעצר.
במהלך הדיון העלה נציג המשטרה מספר טענות בדבר עיכוב במתן חוות דעת משפטיות שטרם התקבלו - וציין כי אין צפי ליחידה החוקרת מתי ממצאים אלו יתקבלו. תוצאות אלו אמורות להתקבל מהמכון לרפואה משפטית, ואלו צפויות לשפוך אור על השאלה אם גם בגוף של א', אשתו של פרג, אותר אותו סוג חומר כימי שנמצא במזרקים.
ביום רביעי האחרון פורסם לראשונה ב-ynet כי חלה התפתחות משמעותית בחקירה, כשתוצאות המעבדה לטוקסיקולוגיה אישרו כי החומר שנמצא במזרקים תואם את החומר הרעיל שאותו חיפש פרג במכשירו הנייד לפני האירוע.
2 צפייה בגלריה
הארכת מעצרו של  החשוד בנסיון דקירה של אזרחים ושוטרים במספריים
הארכת מעצרו של  החשוד בנסיון דקירה של אזרחים ושוטרים במספריים
פרג. "נהג באובססיביות. הפך לקנאי חולני"
(צילום: אלכס קולומויסקי)
בריאיון שהעניקה ל-ynet א', היא שחזרה את האירועים שהתרחשו באותו לילה: "האכלתי את הנכדה ואז הוא הכין לי תה, אך היו בתוכו כדורי שינה. הרגשתי עייפה, ואז הוא אמר לכלה שלי לקחת את הנכדה. נכנסנו לישון, איבדתי את ההכרה - ובהמשך הילדים מצאו אותי מפרפרת, עם כוס אקונומיקה ליד המיטה. הגוף שלי התנפח. הילדה שלי אמרה שצעקתי 'אלי, אלי'. הרגשתי שהוא זה שעשה את זה", סיפרה.
היא טענה כי בעלה הזריק לה את החומר "על רקע קנאה ואובססיביות", ו"חשש" שהיא עובדת עם גברים. "מאז שהתחלתי לעבוד בעירייה הוא נהפך לקנאי חולני", סיפרה. "לא האמנתי שהוא יכול לעשות דבר כזה. מי היה מאמין שאלך לישון עם הבעל והוא יזריק לי רעל לגב? מי יחשוב על פעולה כזו? אין לזה תקדים. הוא כתב לחבר שלו 'אני רוצה לשרוף אותה'". א' ציינה כי זריקת הרעל פגעה בחוט השדרה שלה, והיא נמצאת כעת בשיקום.
בדיון שהתקיים לפני שבועיים, נציג המשטרה חשף פרטים על התנהלות החשוד, ואמר כי "פרג היה אובססיבי ומקנא לאשתו, נהג לעקוב אחריה והטמין מכשירי האזנה ומעקב. הוא מחק פתקים מפלילים מהטלפון הנייד שלו ביום האשפוז הראשון של האישה, ובחקירתו האחרונה הוטחה בפניו תמונה שבה מצולמת המתלוננת כשהיא ישנה בעירום, שלפי החשד הייתה חלק מתכנון הרצח. חקירותיו מלאות בסתירות, וגרסתו שאינה סדורה סותרת עדויות אחרות".