אורן ואלון אלכסנדר, אחים תאומים בני משפחה ישראלית עשירה ממיאמי, נתבעו בגין אונס באכזריות כלפי שתי נשים לפני כעשור. בשתי תביעות אזרחיות חדשות, שעליהן דיווח אמש (שלישי) ה"ניו יורק פוסט", מואשמים האחים המולטי-מיליונרים כי הם "רוחשים שנאת נשים" וביצעו מעשים ”נתעבים וקיצוניים שהם זוועה בלתי נסבלת בחברה מתורבתת".
1 צפייה בגלריה
אורן ואלון אלכסנדר
אורן ואלון אלכסנדר
אורן ואלון אלכסנדר
(New York Post)
האחים אלכסנדר, שמתגוררים כיום במיאמי ביץ', מגיעים משושלת נדל"ן וחברת אבטחה מצליחה מאוד שהקים אביהם, שלומי אלכסנדר. אורן הוא ברוקר מוביל ואלון הוא בכיר בחברת אבטחה פרטית. התביעות מתארות מקרים מזעזעים לכאורה של אלימות מצד התאומים.
אחת התובעות, רבקה מנדל, הייתה בת 18 כשפגשה לטענתה ב-2010 את אורן ואלון במועדון בניו יורק. לדבריה, אלון הכניס סם למשקה שלה ובהמשך האחים אנסו אותה בדירתם לאחר שפיתו אותה לשם בתואנות שווא. "כשהנתבעים והתובעת נכנסו לבניין ועשו את דרכם לדלת הדירה, התובעת חשה שמשהו לא בסדר", נכתב בתלונה. "היא הוכנסה לדירת הנאשמים ונאנסה שוב ושוב בידי שניהם. אחד החזיק אותה והשני חדר אליה. לאחר מכן הנאשמים החליפו עמדות".
בתביעה השניה טוענת קייט ווייטמן כי הותקפה ב-2012 בטירה גדולה בהמפטונס, שזכתה לכינוי "אחוזת פלייבוי של החוף המזרחי". בתביעתה היא מספרת כי נגררה לכאורה על ידי אלון לרכב שטח שחור שבו חיכה אורן, נלקחה לטירה המסיבית והותקפה על ידי האחים למרות נסיונותיה להימלט. ווייטמן טענה בתביעתה שהאחים גררו אותה דרך המוסך של הבית לחדר שינה גדול, שם היא ”נאנסה ועברה התעללויות".
בתביעות נכתב כי "הנתבעים ביצעו עבירות אלימות כלפי התובעות משום שיש בהם שנאת נשים. האיבה המגדרית של הנתבעים כלפי נשים באה לידי ביטוי, בין היתר, בצורות התקיפה המינית המשפילה״.
שתי התביעות הוגשו לפני פקיעת חוק מיוחד בניו יורק שאיפשר לניצולים לכאורה של תקיפות מיניות להגיש תביעה אזרחית במקרים שעליהם חל חוק התיישנות פלילי. מהמסמכים עולה כי הנשים לא הגישו דוחות במשטרה בזמן התקיפות לכאורה.
עורך דינם של האחים אלכסנדר, ג'ים פרארו, הכחיש בתוקף את ההאשמות. ״התביעה הזו הובאה לציבור לאחר שהאלכסנדרים בחרו לא להיכנע לדרישה של עשרות מיליוני דולרים", אמר פרארו ל"ניו יורק פוסט". "אנו בטוחים שהעניין הזה ייפתר לטובתם בהינתן שפע הראיות, כולל רישומי טלפון, הודעות טקסט, מיילים ומסמכים אחרים שתוכנם מפריך בבירור את הטענות הללו“. האחים צריכים להגיב לתביעות עד 11 באוגוסט.