פרקליטות מחוז דרום הגישה לבית משפט מחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד עוז עזרא עכא, בן 35 מאשקלון, בגין ניסיון אונס של נערה בת 14 שחטף מצומת ראם, ליד קריית מלאכי. קרוביה של הנערה הגיבו לכתב האישום, ואמרו כי עכא "רצח לה את הנפש".
מכתב האישום, שהגישה עו"ד אלכס דרנבוים, עולה כי לפני מספר ימים עבדה המתלוננת במכירת ג'חנון בדוכן בצומת ראם. לפני כשבוע וחצי, ביום שבת בבוקר, עצר עכא את רכבו סמוך לדוכן וביקש שיארזו לו אוכל. בנוסף, הוא ביקש מהנערה שתסייע לו לשים את מנות האוכל ברכבו, משום שהיה לו תינוק ברכב.
1 צפייה בגלריה
זירת ניסיון האונס האלים בצומת מסמיה
זירת ניסיון האונס האלים בצומת מסמיה
צומת ראם
(צילום: גדי קבלו)
בעקבות התנהגות מחשידה של הנאשם, המתלוננת חששה כי הוא יפגע בה ושלחה הודעה לחברותיה, ואף ניסתה להתקשר לאחת מהן. במקביל, עכא עירסל בידו חתיכת בד, כאילו הוא מערסל תינוק. לאחר מכן הנערה התקרבה לרכב ושמה את מנות האוכל בתוכו.
מיד אחר כך הטלפון שלה צלצל והיא ענתה והחלה לצרוח. בתגובה, משך אותה המתלונן בכוח אל המושב האחורי של הרכב, נכנס, וסגר את הדלת מאחוריו. לאחר מכן הוא החל לתקוף את הנערה והכה אותה בכוח באגרופים, בין היתר בראשה ובחזה, ואף נשך אותה. המתלוננת נאבקה בו תוך שהיא צורחת ומנסה לברוח מאחיזתו. לפי האישום, במהלך האירוע ניסה עכא לאנוס אותה, תוך שהוא מאיים כי יהרוג אותה. עם זאת, הוא לא הצליח לעשות זאת משום שהיא נאבקה בו.
אנשים שנכחו במקום, והחברה ששמעה את המתלוננת צועקת בטלפון, התקשרו להזעיק את המשטרה. בנוסף, כעבור מספר דקות הגיע מעסיקה של הנערה יחד עם בניו למקום והם חילצו אותה מהרכב. אנשים שהיו באזור ניסו למנוע מהנאשם להימלט, אך הוא טען כי יש לו נשק ואם מישהו יתקרב הוא ישלוף אקדח.
קרוביה של הנערה אמרו ל-ynet כי "אנחנו כמו בתוך סיוט, זה סיוט של כל הורה. אנחנו מקווים שהוא יבוא על עונשו. אנחנו דורשים תשובות - כיצד אדם שמוכר כחולה נפש שמסוכן לסביבה מסתובב ללא פיקוח? אין לו שליטה על המעשים שלו, הוא יכול להיה לרצוח אותה סתם מתוך איזה התקף".
לעכא מיוחסות עבירות של ניסיון אונס בנסיבות מחמירות, וכן חטיפה ואיומים. במקביל, הוגשה בקשה לעצור אותו עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.