גבר אותר הערב (יום רביעי) ללא רוח חיים ברכב שעלה באש ביישוב ערערה שבאזור חיפה. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום מצאו אותו ללא סימני חיים וכשעל גופו כוויות קשות, ונאלצו לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירה בחשד לרצח. כמה שעות לאחר מכן תושב דליית אל-כרמל עמיד חלבי (19) נרצח ביריות ביישוב. השניים הם הנרצחים ה-198 וה-199 בחברה הערבית מתחילת השנה.
3 צפייה בגלריה
זירת הרצח בערערה
זירת הרצח בערערה
הרכב השרוף שבו אותרה גופת הגבר בערערה
( צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
הדיווח על האירוע בערערה התקבל במוקד 101 של מד"א בשעה 18:22. חובש מד"א סבסטיאן עואד סיפר כי "כשהגענו למקום ראינו רכב מפויח לאחר שעלה באש. בתוך הרכב אותר אדם שסבל מכוויות קשות מאוד בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות אך למרבה הצער לא נותר לנו אלא לקבוע מוות".
מהמשטרה נמסר כי "כוחות משטרה נמצאים במקום והחלו בפעולות חקירה, לצד איסוף ראיות במסגרת החקירה שנפתחה. הרקע לאירוע בבדיקה".
3 צפייה בגלריה
הרכב שנורה בתקרית האלימות בדאלית אל כרמל
הרכב שנורה בתקרית האלימות בדאלית אל כרמל
רכב שניזוק מהירי בדליית אל-כרמל
(צילום: דוברות מד"א)
3 צפייה בגלריה
עמיד חלבי הנרצח בדאלית אל כרמל
עמיד חלבי הנרצח בדאלית אל כרמל
עמיד חלבי
בשעה 22:08 התקבל במוקד 101 של מד"א הדיווח על הירי בדליית אל-כרמל. מהירי נפצעו באורח אנוש ובינוני שני צעירים כבני 19 ו-20 שישבו ברכב, ופונו מהמקום לבית החולים רמב"ם בחיפה על-ידי צוות מד"א. מותו של הפצוע האנוש נקבע לאחר זמן קצר, חרף מאמצי החייאה של החובשים והפרמדיקים. המשטרה פתחה בחקירת הרצח, שבתום הערכת מצב הוטלה על היחידה המרכזית במחוז חוף.
חובש בכיר במד"א, עמיר והבי, סיפר: "במקום הייתה המולה גדולה ובמרכזה שכבו שני הפצועים על הקרקע. אחד הפצועים היה מחוסר הכרה וללא דופק. התחלנו מיד בביצוע פעולות החייאה מתקדמות ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו אנוש. הפצוע השני, שנפגע בפלג גופו התחתון, היה בהכרה. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים ופינינו גם אותו לבית החולים".