תיעוד מזירת הרצח בהרצליה
(צילום: אבי חי, תיעוד מבצעי מד''א)

אישה בת 66 נדקרה הבוקר (יום שלישי) למוות ברחוב הקרן בהרצליה. מותה נקבע במקום, והמשטרה עצרה בדירה את בעלה בן ה-70 בחשד לרצח. בחקירתו הראשונית הודה הבעל שרצח אותה. בני הזוג היו בהליכי גירושים, והם גרו בבניין במשך כשנתיים.
שכן בבניין, שראה את האישה מתבוססת בדמה בכניסה לדירה, הזעיק את כוחות ההצלה, והדיווח על הדקירה התקבל במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון בשעה 09:35. חובשים ופרמדיקים שהוזנקו למקום סיפרו כי היא הייתה ללא רוח חיים כשהגיעו, והם נאלצו לקבוע את מותה.
2 צפייה בגלריה
הזירה בהרצליה
הזירה בהרצליה
הזירה בהרצליה
(צילום: אבי חי)
2 צפייה בגלריה
הזירה בהרצליה
הזירה בהרצליה
(צילום: אבי חי)
מחקירה ראשונית עולה כי ככל הנראה האישה רצתה להיפרד מהבעל - ובעקבות ויכוח שהחל ביניהם, הוא דקר אותה. לבני הזוג יש שתי בנות, והם לא מוכרים לרווחה או למשטרה למעט ויכוח שהיה ביניהם בעבר. במהלך אותו ויכוח, שאירע לפני כמה חודשים, הגיעה ניידת למקום - אך בסופו של דבר לא נפתח תיק במשטרה מכיוון שלא הוגשה כל תלונה. בעבר הרחוק היה בין בני הזוג סכסוך על רכוש.
"כשהגענו לזירה חברנו לכוחות המשטרה ונכנסנו לבניין", סיפרו פראמדיק מד"א שי רענן וחובש רפואת חירום בנימין סעדיה. "ראינו אישה מחוסרת הכרה עם פציעות חודרות בגופה. ביצענו בה בדיקות רפואיות, היא הייתה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה במקום".
על אף המקרה לפני כמה חודשים, השכנים בבניין סיפרו שמדובר בזוג מבוגר, שקט, ושלא שמעו צעקות או מריבות מדירתם. אחד הדיירים סיפר כי "הבוקר, בזמן שישנתי, הבן שלי העיר אותי ואמר ששמע צעקות. אחר כך התברר לי שאישה נרצחה. מפתיע אותי שדבר כזה קרה כאן".