עלי ברקאן, נער בן 17 משכונת בית חנינא בירושלים, נהרג אמש (שבת) לאחר שקיר קרס עליו בזמן שעזר לשכניו להרוס בית שהיה תחת צו הריסה ברחוב אלמרוחה. צוות מד"א פינה אותו תוך כדי ביצוע פעולות החייאה לבית החולים הדסה הר הצופים בעיר, שם נקבע מותו. המשטרה פתחה בחקירה.
1 צפייה בגלריה
עלי ברקאן
עלי ברקאן
" היה ידוע באהבתו לעזור לאחרים". עלי ברקאן
אחד מקרובי משפחתו של הנער שפך אור על הטרגדיה הגדולה שפקדה את המשפחה. "שכניו של עלי קיבלו צו להרוס את ביתם מכיוון שלא היה לו אישור, ועלי עזר להם בהריסה. קיר קרס עליו והוא נהרג", סיפר. "זו טרגדיה גדולה שלא ציפינו לה. עלי היה ידוע באהבתו לעזור לאחרים, וכולם אוהבים אותו. הוא עזב אותנו לאחר תאונה כואבת מאוד".
תושבים רבים ממזרח ירושלים הגיעו לבית המשפחה וניחמו אותה. כמה מהם ציינו כי "עלי תמיד עזר והיה ידוע בפעילותו ובחריצותו. מדובר באובדן לכולם".
הדיווח על התאונה התקבל במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים בשעה 21:35. "הגענו למקום וראינו את הצעיר שוכב תחת ההריסות כשהוא מחוסר הכרה ועם חבלת ראש קשה מאוד", סיפרו שמואל אריאלי ואיתי רבי, חושבי רפואת חירום במד"א. ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלנו לבצע בו פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים והנשמות, העלינו אותו לניידת הטיפול הנמרץ ופינינו אותו במהירות לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי".