רוכבים באזור התאונה, היום
(צילום: נדב אבס)

המשטרה עצרה בצהריים (שבת) נער בן 16 בחשד שדרס אתמול בנמל תל אביב ילדה בת 4 בעודו רוכב על אופניים חשמליים. מעדויות שסיפקו למשטרה עדי ראייה לתאונה עלה כי הנער רכב במהירות, פגע בילדה יולי, העיף אותה - ונמלט מהמקום. לאחר שנחקר, שוחרר הנער בתנאים מגבילים. הילדה נפצעה באורח קל.
אביה של הילדה, שהוכנסה לניתוח לסת בבית החולים איכילוב בתל אביב, סיפר ל-ynet: "נסענו לסיבוב קבלת שבת לראות את השקיעה. היא באה אליי ושלושה נערים שעטו לעברה. הראשון עקף אותה, השני המשיך והאחרון נכנס לה בתוך הפרצוף וצעק משהו כמו 'אין לי ברקסים', התרברב שהוא לא יכול לעצור, נפל וברח".
1 צפייה בגלריה
זירת התאונה בתל אביב
זירת התאונה בתל אביב
אזור התאונה בתל אביב, היום. לרוכב אין קשר לתאונה
(צילום: נדב אבס)
הוא הוסיף: "לקחו אותנו לאיכילוב. הרגשתי במלחמה. פתאום הבת שלך מלאת דם מול שלושה נערים מופרעים שלא עזרו וברחו. סנטימטר לפה או לשם הוא יכול היה לקחת את הילדה. יצאנו בנס אבל זה ג'ונגל שחייבים לעשות לו סוף. זה לא כביש. זה מטורף. הוא שועט ומגיע אליך בשנייה אחת".
המשטרה מסרה כי שוטרי יחידת התנועה של מרחב ירקון עצרו את הנער ליד ביתו בתל אביב ולקחו אותו לחקירה. הוא נחקר בחשד לנהיגה בקלות ראש, גרימת חבלה חמורה ונהיגה ללא היתר על אופניים חשמליים. הילדה בת ה-4, כאמור, פונתה אתמול לבית החולים איכילוב בתל אביב, והיום נותחה. "זה היה מראה מזעזע. הילדה הייתה מלאה בדם", תיארה עדת ראייה היום.
על פי נתוני הלמ״ס, בשנת 2021 חלה עלייה במספר הנפגעים בתאונות עם מעורבות של אופניים וקורקינטים חשמליים. לא פחות מ-1,643 בני אדם נפגעו בתאונות עם אופניים חשמליים, עלייה של 14.8% לעומת השנה הקודמת.