תיעוד: נהג ברכב גנוב נעצר לאחר שניסה לדרוס שוטר
(צילום: דוברות המשטרה )

שב"ח בן 21 ניסה לדרוס שוטר בזמן שברח עם רכב גנוב למרות שאין לו רישיון, וניגח מכוניות תוך כדי . כך עולה מכתב האישום שהוגש היום (ראשון) על-ידי הפרקליטות הצבאית. בתיעוד ממצלמות הגוף של אחד השוטרים שנכח בתקרית, ניתן לראות את הנאשם יושב ברכב לאחר שניסה להימלט, ואת השוטרים אוזקים אותו. צפו במעצר.
לפי הפרקליטות, האירוע התרחש בסוף החודש שעבר, אז הבחינו בו שוטרים שהיו בעיצומה של פעילות יזומה לאיתור מכוניות גנובות. השוטרים עמדו בכביש 60 בסמוך לצומת גבעת אסף בבנימין ובחנו רכבים חשודים. בדיקה מהירה של הרכב שבו נסע הנאשם ועורר את חשד השוטרים העלתה את העובדה שמדובר ברכב גנוב.
2 צפייה בגלריה
מעצרו של החשוד
מעצרו של החשוד
תיעוד ממצלמות הגוף של שוטר בזמן מעצר החשוד
(צילום: דוברות המשטרה )

2 צפייה בגלריה
הרכב לאחר הפגיעה בתמרור
הרכב לאחר הפגיעה בתמרור
במקום לפגוע בשוטר, פגע בתמרור. הרכב הגנוב שבו נסע הנאשם
(צילום: דוברות המשטרה )
בשלב זה, השוטרים קראו לנהג לעצור, והוא בתגובה ניסה להימלט, תוך שהוא מתנגש ברכבים אחרים שעמדו בדרכו. השוטרים חסמו את נתיב נסיעתו של הנאשם באמצעות ניידת המשטרה, והוא נסע לאחר ופגע ברכב שעמד מאחוריו. לאחר מכן, הוא נסע לכיוון אחד השוטרים שיצא מהניידת, אך במקום לפגוע בו הוא פגע בתמרור המוצב במקום, והשוטרים הצליחו להשתלט עליו ולעצור אותו.
הפלסטיני הואשם בסיכון חיי אדם בנתיב תחבורה, החזקת דברים החשודים כגנובים, נהיגה ללא רישיון ועבירות נוספות. הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.