3 צפייה בגלריה
בנימין נתניהו נכנס לאולם לקראת הדיון
בנימין נתניהו נכנס לאולם לקראת הדיון
יו"ר האופוזיציה נתניהו. "חש בטוב"
(צילום: יואב דודקביץ')
ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו נדבק בקורונה. בהודעה מטעמו של יו"ר הליכוד נמסר כי נתניהו נמצא חיובי לקורונה בבדיקת PCR שביצע הבוקר. "הוא חש בטוב ופועל בהתאם להנחיות", נכתב בהודעה.
יושב ראש האופוזיציה שהה היום במשכן הכנסת, ובפנייה שהוציא קצין הכנסת, ניצב יובל חן, פירט את מדיניות הבדיקות והבידודים החדשה של משרד הבריאות וביקש לנהוג על פיה. ראש הממשלה נפתלי בנט ושר החוץ יאיר לפיד איחלו "רפואה שלמה" לנתניהו. "בריאות לפני הכל", כתב לפיד בטוויטר, זמן קצר לאחר ההודעה מטעם ראש הממשלה לשעבר.
3 צפייה בגלריה
ישיבת ממשלה
ישיבת ממשלה
איחלו לנתניהו "רפואה שלמה". בנט ולפיד
(צילום: מארק ישראל סלם)
3 צפייה בגלריה
שירלי פינטו
שירלי פינטו
הח"כית ה-61 שנדבקה. פינטו, מימינה
(צילום: יואב דודקביץ')
מוקדם יותר היום הודיעה חברת הכנסת שירלי פינטו (ימינה) כי גם היא נמצאה חיובית לקורונה. "אני הח"כית מספר 61 שנדבקה. אני מרגישה טוב. תודה לכולם על הדאגה", כתבה בחשבון הטוויטר שלה.
עוד קודם לכן אישרה ועדת הבריאות של הכנסת כי החל בשישי הקרוב חובת הבידוד גם ללא מחוסנים תצומצם, כך שהיא תחול רק בחשיפה לחולה בן בית, ולא בכל חשיפה אחרת. כפועל יוצא, מתווה הבדיקות בבתי הספר יבוטל. מחלימים ומחוסנים יהיו פטורים מבידוד גם אם יבואו במגע עם חולה בביתם. בדיון הובהר כי חובת בידוד עבור מחוסנים ומחלימים כן תחול במקרה שהורים שוהים במקום בידוד יחד עם קטין מתחת לגיל 12 או חסר ישע שנדבק בנגיף, "ובלבד שהם נמצאים במגע הדוק ומתמשך עימו".