תיעוד: פריצת מנעול המקלט שבו נכלאו הנערים
(צילום: דוברות המשטרה)

שלושה ימים במקלט, בלי אוכל ומים: תושב לוד נעצר היום (שבת) על ידי המשטרה, בחשד שחטף שני נערים שוהים בלתי חוקיים וכלא אותם במשך כמה ימים במקלט בעיר. המשטרה כינתה את הפרשה "מזעזעת", ופרטיה הותרו לפרסום היום אחר הצהריים. צפו בתיעוד פריצת מנעול המקלט שבו נכלאו השניים.
החקירה בתחנת לוד החלה עם קבלת דיווח במוקד 100 משני נערים - אחד מהם בן 14 והשני בן 16 - על כך שנחטפו והם מוחזקים שלושה ימים במקלט בלוד ללא אוכל ומים. רק היום הם הצליחו לחייג אל מוקד 100 לעזרה, מהטלפון הנייד של החשוד בחטיפה, כשהגיע לבדוק את מצבם.
1 צפייה בגלריה
תיעוד מפריצת המקלט בו תושב לוד כבן 50 כלא 2 שב"חים במשך מספר ימים במקלט בעיר
תיעוד מפריצת המקלט בו תושב לוד כבן 50 כלא 2 שב"חים במשך מספר ימים במקלט בעיר
כניסת השוטרים למקלט בלוד
(צילום: דוברות המשטרה)
שוטרי התחנה, יחד עם מערכי מודיעין מחוזיים, הצליחו לחשוף את מיקום החטיפה והכליאה של החטופים, ולאחר פריצת המנעול בסיוע לוחמי כיבוי והצלה, חילצו השוטרים את שני הנערים.
"תתרחקו מהדלת", קראו השוטרים עם כניסתם למקלט, ושאלו: "כמה יש פה, שניים?". הנערים החלשים והתשושים הועברו אל תחנת המשטרה לקבלת עזרה והמשך איסוף מידע, ותושאלו באמצעות מתורגמן.
בתום סריקות בבניין שבו נמצא המקלט הצליחו השוטרים לאתר ולעצור את החשוד - ערבי תושב לוד כבן 50. הוא נלקח לחקירה בתחנת לוד לבחינת הרקע והנסיבות, לרבות חקירת חשד להעסקתם בניגוד לחוק.