בשנת 2021 חלה עלייה של 11% במספר התלונות שהוגשו. כך עולה מהדוח השנתי שפרסם הנציב. הגוף שנגדו הוגשו הכי הרבה תלונות הוא משרד התחבורה - בשנת 2021 הוגשו נגד התנהלותו 1,776 תלונות לעומת 984 ב-2020. במקום השני נמצא הביטוח הלאומי, שהוגשו נגדו 1,503 תלונות בשנת 2021 לעומת 3,285 בשנת 2020. במקום השלישי והלאה בכמות התלונות נמצאים דואר ישראל, משרד הבריאות, משטרת ישראל, רשות האוכלוסין וההגירה, רשות המיסים, משרד החינוך, משרד המשפטים ומשרד הבינוי והשיכון. מהדוח עולה כי 34% מהתלונות נמצאו מוצדקות.
(נינה פוקס)