תושב שפרעם, שלפי החשד היה מעורב בצהריים (שלישי) ברצח באזור הצ'ק פוסט בחיפה, נורה כעבור שעה במחסום לאחר שניסה לדרוס שוטר - ואותר בהמשך ללא רוח חיים ביער באזור ביישוב כעביה. הרצח והירי לעברו של החשוד במעשה נחקרים על ידי היחידה המרכזית (ימ"ר) של המחוז הצפוני בשיתוף המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש).
2 צפייה בגלריה
אירוע אלימות צ'ק פוסט חיפה
אירוע אלימות צ'ק פוסט חיפה
זירת הרצח בחיפה
(צילום: צילום איחוד הצלה)
2 צפייה בגלריה
מחמוד כאלדי
מחמוד כאלדי
הנרצח מחמוד כאלדי
במשטרה התקבל דיווח על ירי ברחוב בר יהודה בחיפה. צוות של מגן דוד אדום שהוזעק לזירה קבע את מותו של מחמוד כאלדי (45) מהיישוב איבטין. שוטרי המחוז הצפוני פרסו מחסומים על הצירים הראשיים וכן בכמה נקודות בשטחים מיוערים באזור כדי לאתר את החשודים בירי.
זמן קצר לאחר מכן זיהו שוטרי המחוז הצפוני רכב ואופנוע שלפי החשד היו מעורבים ברצח. בעקבות כך בוצעה חסימה, אך החשודים פרצו את המחסום והמשיכו בבריחה. בהמשך זיהה שוטר את הרכב והאופנוע נעים לכיוונו, סימן לחשודים לעצור - אך הרכב האיץ את נסיעתו לכיוון השוטר שנאלץ לבצע ירי לכיוון הרכב.
לאחר מכן אותרו הרכב והאופנוע נטושים בתוך יער באזור כעביה, ושוטרי המחוז הצפוני ביצעו סריקות נרחבות לאיתור החשודים. אחד החשודים בירי אותר ללא רוח חיים במרחק של כ-200 מטרים מזירת נטישת כלי הרכב, לאחר שככל הנראה הושאר על-ידי שותפיו לפשע מדמם בשטח.