(צילום: שמוליק דודפור)

שני ישר, זוגתו של השוטר אמיר חורי ז"ל (32), שנרצח במרץ האחרון בפיגוע הירי בבני ברק, סיפרה הבוקר (ראשון) לאולפן ynet על המאמצים להקים אנדרטה לזכרו בעיר: "אנחנו רוצים לשקם את מקום הפיגוע כדי שאנשים יבואו ויחלקו לאמיר כבוד - הוא ראוי לזה".
לדבריה, "כרגע השדרה נראית מאוד מוזנחת ולא מכבדת. המטרה היא לבנות במקום אנדרטת זיכרון מאבן גדולה, להתקין תאורה יפה, לשים פרחים וספסל. אנחנו רוצים שאנשים יבואו, ישבו, ידליקו נרות ויזכרו את אמיר".
1 צפייה בגלריה
שני ישר ואמיר חורי
שני ישר ואמיר חורי
שני ישר ואמיר חורי
"מגיעות הרבה תרומות, אבל זה עדיין לא מספיק", אמרה ישר, "אנחנו צריכים להגיע לסדר גודל של 300 אלף שקל". היא הוסיפה כי "אני מאמינה בכולם, אם כל אחד ישים כמה שקלים - נגיע לזה. עם ישראל הוא עם מחבק, אוהב ועוטף - אנחנו תמיד יודעים לסייע ולהירתם כשצריך עזרה". ישר הדגישה: "אין לי ספק שנצליח להשיג את הסכום. אנחנו עוד ניפגש בחניכת המקום והשדרה לזכרו".
איך תורמים? "אפשר להיכנס ללינק לעמוד לזכרו. מי שלא מצליח יכול להיכנס לעמוד הפייסבוק שלי או לאינסטגרם, ואעזור לו לתרום. אני אסייע לכל אחד שרוצה להעניק ולעזור. האתר לזכרו מאוד מסודר - יש קבלה ואפשרות להחזר מס בגין תרומה. אנחנו חייבים להגיע למטרה הזו, עד כה הצלחנו לגייס 35,436 שקל".
ישר סיפרה כי מאז הפיגוע היא משתדלת לשקם את חייה ולחזור לשגרה. "החיים חזקים יותר מהכול", הבהירה, "הלב פצוע ומדמם, אבל אין לנו ברירה - אנחנו חייבים לעמוד על הרגליים". לדבריה, "אנחנו בוחרים בדרך שאמיר השאיר לנו - הוא בחר להציל חיים, להמשיך אותם. זה מה שאנחנו צריכים - להמשיך את המורשת שלו ואת הדרך האדירה שהוא עשה, לספר את הסיפור שלו בכל מקום".