"צריך להגיד תודה לאל": שרת התחבורה מירי רגב שברה הערב (שלישי) שיאי ניתוק בריאיון ל"רדיו קול חי". "הממשלה הזו עשתה בשנה הזאת דברים מדהימים. דברים מדהימים", אמרה בגאווה. היא פירטה את "הישגי" הממשלה: "כל כך הרבה אנשים נמצאים במלונות, הכל ממומן על ידי הממשלה. שיקום הצפון, שיקום הדרום. הבאנו תקציבים לרכבת מקריית שמונה עד אילת לטיפול בכבישים אדומים, עכשיו פותחים מערכות חינוך ובונים בתי ספר".
האזינו לדברים המקוממים של שרת התחבורה
(צילום: מתוך רדיו "קול חי")

היא הוסיפה: "חברים, אנחנו במציאות לא פשוטה. ועם המציאות הזו אנחנו ממשיכים לתפקד וממשיכים לעשות דברים טובים למען החברה הישראלית. אז לא צריך לשפוך את התינוק עם המים. נכון, יש פערים, צריך לעשות דברים טוב יותר, אבל נעשים דברים וצריך להגיד תודה לאל".
במפלגת יש עתיד הגיבו לדבריה המקוממים של שרת התחבורה, וכתבו ברשת X (טוויטר לשעבר): "הגשר מעל כביש 1 מחובר יותר ממירי רגב". חברת הכנסת מירב בן ארי הוסיפה: "ממשלה רקובה. אין לי מילה אחרת".
יוליה מלינובסקי מישראל ביתנו תקפה גם היא ב-X: "מירי חיה במציאות אחרת כנראה, כי אם היא הייתה חיה איתנו על כדור הארץ הציטוט היה כזה: 'הממשלה הזאת עשתה בשנה הזאת נזקים מטורפים, נזקים מטורפים! כל כך הרבה תושבים שפונו מבתיהם בצפון למלונות, הצפון והדרום הרוסים, שוממים ובוערים. ופקקים מאילת ועד לקריית שמונה. נכון, יהיה קשה לתקן, אבל צריך להתפלל לא-ל שהממשלה הזו תיעלם'".
האמירות של רגב מגיעות בצל חשיפת "המקור" לפני כשבועיים, של מסמכים המעידים על כך שבלשכת השרה קיים דירוג של ערים ויישובים בשיטת "רמזור", על פי מידת היכולת של ראשי רשויות ואישים מרכזיים ברשות לסייע לרגב בפריימריז. בנוסף, מהמסמכים עלה כי רגב דירגה את פעילי הליכוד בהתאם ליכולתם לגייס עבורה מצביעים בפריימריז במפלגה, לפי השיטה הבאה: יהלום (פעיל משמעותי), עוגן (פעיל חשוב), פעיל מרכזי ופעיל רגיל. בחלק השני של התחקיר, נחשפה התערבותה לכאורה של השרה בהחלטות ממשלה לטובת שרים, חברי כנסת ופעילים שפנו אליה בבקשות שונות.