חשד לפגע וברח: אישה בשנות ה-30 לחייה נפצעה באורח קשה וגבר בשנות ה-50 לחייו נפצע באורח בינוני מפגיעת רכב הבוקר (שבת) באשקלון. הרכב הפוגע נמלט מהמקום, ובתום סריקות של המשטרה שארכו שעה וחצי נעצר הנהג, תושב העיר בן 60.
1 צפייה בגלריה
זירת התאונה ברחוב בר כוכבא באשקלון
זירת התאונה ברחוב בר כוכבא באשקלון
זירת התאונה ברחוב בר כוכבא באשקלון
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
הדיווח על התאונה התקבל במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש בשעה 10:16. חובשים ופרמדיקים של הארגון פינו את השניים לבית החולים ברזילי באשקלון. מטעם המרכז הרפואי נמסר כי האישה מונשמת וסובלת מפגיעה רב-מערכתית. הגבר סובל מחבלת ראש. לפי החשד, השניים ירדו מרכב סמוך לבית עסק - ונפגעו מהרכב של הנהג שנמלט ונעצר לאחר מכן.
פרמדיק מד"א רכוב על אופנוע ישראל לוגסי סיפר: "האישה שכבה מחוסרת הכרה עם פגיעה רב מערכתית במרכז הכביש והגבר שכב בצידו כשהוא בהכרה וסובל מחבלת ראש. הענקנו להם טיפול רפואי בשטח, האישה הורדמה והונשמה והם פונו במצב קשה ובינוני בניידות טיפול נמרץ להמשך טיפול רפואי בבית החולים".
ביום רביעי האחרון נדרס למוות הולך רגל על ידי אוטובוס בקריית ביאליק. הוא פונה תחילה במצב קשה לבית החולים רמב"ם שבחיפה, אך שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. נהג האוטובוס סיפר בחקירתו שהאדם שנדרס וחברו עמדו שיכורים בתחנה, וכשראה את מצבם החליט שלא לפתוח את הדלת. לטענתו, הוא המשיך בנסיעה - וככל הנראה פגע עם חלקו האחורי של האוטובוס באחד מהם. לטענתו, הוא כלל לא ידע שפגע בהולך הרגל.