בימים האחרונים פורסם לא מעט על מעשי גבורה וקרבות הרואיים של לוחמי כיתות כוננות ביישובי הדרום. בעקבות זאת החליטה חברת אבטחת הרכב "קוברה" להירתם למאמץ המלחמתי ולתרום 100 מצלמות רכב לכיתות כוננות בצפון, וזאת כדי לסייע להן להימנע ממצבים מהסוג שנוצרו בעוטף.
המצלמות יכולות לסייע לכיתות הכוננות מאחר שבכל רגע נתון, 24/7, ניתן לראות באמצעותן מה קורה בסביבת הרכב. המערכת מזהה פעילות חריגה ומתריעה על כך גם אם אין איש ברכב וגם אם הרכב כבוי. היא גם מאפשרת לאתר את הרכב בכל רגע נתון, לצלם ולהקליט ובכך לספק עדויות משמעותיות לכוחות ההצלה, למשפחות ולמשטרה.
1 צפייה בגלריה
מדינה בהתנדבות
מדינה בהתנדבות
מערכת Proof. "ערך מודיעיני רב"
רעות דיין מ"קוברה": "טכנולוגיית Proof שאנחנו מספקים תגביר את רמת מוכנותן של כיתות הכוננות ביישובים בגזרת הצפון ותספק מעטפת ניטור טכנולוגית להרחבה ולחיזוק של טווח הראייה לצד הגברת יכולות התיעוד בזמן אמת. בכל פעילות חשודה כדוגמת חדירת מחבלים - לחיצה על כפתור השיתוף במצלמה תלכוד שתי תמונות סטילס ו-וידאו קצר לשיתוף מהיר בקבוצות וואטסאפ או עם כוחות חילוץ והצלה. יש לכך ערך מודיעיני רב. המציאות שעמה אנחנו מתמודדים מחייבת אותנו להיעזר בכל טכנולוגיה קיימת כדי להבטיח שאירועים דומים לאלו שהיו בעוטף, לא יישנו".