הסאונדמן שהציל את חיי החתן מדבר
(צילום: עידו ארז)

הוא הגיע לחתונה כסאונדמן, היא באה אליה כחברת משפחה - ושניהם תפקדו בה כחובשים והצילו את חיי החתן: במהלך הריקודים אמש (יום א') בחתונה באולם "האחוזה" במודיעין החתן, בן 34, נפל משולחן לאחר שחבריו הרימו אותו באוויר. הוא נפל מגובה של כשלושה מטרים ונחבל בראשו.
בבית החולים ממשיכים להיאבק על חייו של החתן, אלו שסייעו לו בדקות הראשונות היו שני חובשי מד"א שהגיעו לאירוע. פיני רוטשטיין, חובש במד"א אור יהודה, היה הסאונדמן: "זו הייתה חתונה רגילה. הקהל רקד ושמח, ובאיזשהו שלב הביאו שולחן להרים עליו את החתן. הרימו אותו לגובה של כ-3 מטר, והוא פשוט נפל עליהם, על הרצפה. קלטתי שהוא לא קם, רצתי והבנתי תוך שנייה שיש אירוע חירום אמיתי. לכן גם הזנקתי מייד ניידת טיפול נמרץ".
רוטשטיין סיפר ל-ynet כי היה מרוכז כולו בטיפול בפצוע: "הוא לא תקשר איתי, היה מחוסר הכרה. פתחתי לו נתיב אוויר, בדקתי שיש לו דופק. אחרי שהסתיים ופינו אותו התחלתי לשחזר, זה רגעים קשים. אני תמיד מטפל באנשים ביום כחובש ומשמח אותם בלילה, זו הפעם הראשונה שבה שימשתי כחובש באירוע כזה".
4 צפייה בגלריה
פיני רוטשטיין
פיני רוטשטיין
הסאונדמן פיני רוטשטיין: "תוך שנייה הבנתי שיש אירוע חירום אמיתי"
(צילום: עידו ארז)
4 צפייה בגלריה
שרה בלומנטל
שרה בלומנטל
החובשת שרה בלומנטל: "מתפללת לשלומו של החתן"
(צילום: יריב כץ )
חובשת מד"א תל אביב שרה בלומנטל, שהתה בחלק של הנשים כאורחת בחתונה שהייתה בהפרדה: "הייתה אווירה מאוד שמחה באוויר, מוזיקה וריקודים. פתאום התזמורת הפסיקה לנגן ומשהו נראה לי לא תקין. רצתי מיד לאזור שבו הגברים רקדו והבחנתי בחתן כשהוא מעורפל הכרה לאחר שנחבל בראשו. סייעתי לצוות ניידת טיפול נמרץ בטיפול הרפואי והצטרפתי לפינוי לבית החולים כשלאורך כל הדרך ייצבנו את מצבו. ניסינו כמה שאפשר להרחיק את הכלה ממה שקרה, עשינו כל מה שאפשר כדי שהיא לא תראה את מה שקרה, היא ממש גיבורה. אנחנו מתפללים לשלומו של החתן ומקווים שהוא ייצא מזה כמה שיותר מהר".
החתן פונה לבית החולים שיבא בתל השומר, ומצבו מוגדר קשה ויציב. ד"ר ציון זיבלי, מנהל מחלקת נוירוכירורגיה בשיבא, אמר ל-ynet כי בהערכה ראשונית נמצא שהוא סובל מ"חבלה מוחית קשה". הוא מורדם ומונשם כעת במחלקה לטיפול נמרץ-נוירוכירורגי.
הרב יהודה מייזליק, אחד מהאורחים בחתונה שמלווה את החתן זה זמן רב, מאז שחזר בתשובה, סיפר ל-ynet כי לאחר שהורם על השולחן, החתן ככל הנראה איבד את שיווי משקלו, ונפל לדבריו על החלק האחורי של ראשו. "הוא איבד מיד את ההכרה", סיפר הרב, שציין כי במקביל התחוללה באולם "המולה" ונשמעו צרחות מאורחים מבוהלים. לדבריו, הסאונדמן בתזמורת "ממש הציל את חייו" של החתן בטיפול הרפואי הראשוני והמהיר שהעניק לו.
4 צפייה בגלריה
אולם האחוזה
אולם האחוזה
אולם השמחות "האחוזה" במודיעין, שם אירעה החתונה שהסתיימה בפציעה הקשה
(צילום: שאול גולן)
4 צפייה בגלריה
אולם האחוזה
אולם האחוזה
(צילום: שאול גולן)
כ-20 דקות לאחר מכן, הוא הוסיף, פונה החתן באמבולנס. הכלה ליוותה לדבריו את בעלה לבית החולים כשהיא בשמלת הכלה שלה. "היא גיבורה", אמר. "הם הכירו בשידוך, והיא חיכתה מאוד לחתונה". לדבריו, הוא מלווה את החתן כבר כעשור, מאז שחזר בתשובה כאמור. "הוא בחור מדהים, רואה חשבון מוצלח שחיכה המון זמן להתחתן".
רמי גזית, בעלי האולם, סיפר כי הריקודים נערכו בסביבות השעה 23:15. "החתן והחברים רקדו ברחבת הריקודים, לקחו שולחן עגול, העלו אותו והרקידו – ולצערנו הוא נפל. אנחנו מאחלים שיחזור אלינו".