בן גביר מנופף באקדחו בעימות עם סדרנים בגני התערוכה

אירוע חריג התרחש אמש (יום ג') בגני התערוכה בתל אביב, כאשר ויכוח פרץ בין ח"כ איתמר בן גביר (הציונות הדתית) לבין סדרנים במקום. במהלך הוויכוח, שתועד, שלף בן גביר את אקדחו וצעק לעבר אחד הסדרנים: "אם אתה תאיים עליי אני אטפל בך". מהמשטרה נמסר כי המקרה נבדק.
4 צפייה בגלריה
איתמר בן גביר מנופף באקדחו בעימות עם מאבטחים בגני התערוכה
איתמר בן גביר מנופף באקדחו בעימות עם מאבטחים בגני התערוכה
"אתה לא תאיים עליי, אני אטפל בך". בן גביר עם אקדח בידו בעימות עם המאבטחים
התקרית התרחשה כאשר בן גביר הגיע לאירוע של הרב מאיר מאזוז בגני התערוכה בתל אביב. לאחר שנהגו של הח"כ החנה את הרכב, התפתח ויכוח בינו לבין הסדרנים במקום על חנייה אסורה כביכול. אחד הסדרנים תיעד את התקרית:
סדרן: "תראה, תראה ת'נשק". בן גביר: "אל תאיים עליי. אתה לא תאיים עליי". סדרן: "בסדר, אתה מרים עליי נשק? אתה מצולם". בן גביר: "אתה רצית להרביץ לי? אתה לא תאיים עליי". סדרן: "אמרתי לך לא לחנות פה".
4 צפייה בגלריה
איתמר בן גביר מנופף באקדחו בעימות עם מאבטחים בגני התערוכה
איתמר בן גביר מנופף באקדחו בעימות עם מאבטחים בגני התערוכה
"אתה איימת עליי. יש מצלמות". העימות בחניון
בן גביר: "אתה לא תאיים עליי, אני אטפל בך. אתה שומע? אתה לא תאיים עליי. באת להרביץ לי". סדרן: "איך באתי להרביץ לך? מי בא, אתה היית שם ואני פה". בן גביר: "אתה איימת עליי ואתה מצולם, אתה איימת עליי. יש מצלמות". סדרן: "אתה מאיים, אם אתם גברים תבואו כולכם בלי נשק, אני מזיין אתכם כולכם". בן גביר: "מה, מה תעשה?". סדרן: "עזוב ת'נשק".
לטענת בן גביר, תוך דקות הוויכוח התלהט והסדרנים במקום איימו עליו במילים קשות. לדבריו, כשחש מאוים בחניון התת קרקעי, שלף את הנשק האישי שלו. במקביל הוא התקשר למשטרה והסדרנים עזבו את המקום.
מטעמו של בן גביר נמסר כי הסדרנים "איימו לתקוף אותו". עוד נמסר כי "לאחר המקרה שתועד, נמלטו השניים מהמקום, אך המשטרה איתרה אותם. בן גביר מסר אחרי המקרה עדות בתחנת משטרת צפון תל אביב. לאחר המקרה התקבלו תלונות רבות נגד חברת האבטחה שבה מועסקים השניים. בחצי השנה האחרונה התקבלו עשרות איומים כלפי בן גביר ברשתות החברתיות ובהודעות אישיות, וכמו כן ניסיונות תקיפה שנחקרו במשטרה".
מהמשטרה נמסר כי איש לא נעצר בעקבות המקרה. עוד נמסר כי התקרית נבדקת וכל המעורבים מסרו עדויות.
בן גביר מסר: "האירוע היה עלול להיגמר ברצח, כאשר החנינו את הרכב התחילו השניים לקלל, עניתי שישתקו ואז הגיעו לעברי בצורה מאיימת תוך שהם מאיימים 'נהרוג אותך', 'נזיין אותך', 'נרביץ לך'. הרגשתי מאוים ושלפתי את הנשק, כיוונתי כלפי מטה, זה הרגיע אותם לזמן מה. ראיתי מולי שני ערבים שהיו אמורים לאבטח, עם שנאה בעיניים שקיללו ואיימו לפגוע בי ולרצוח אותי. אני מצפה שהמשטרה תחקור את השניים ותגיש כתב אישום. מקומם בכלא יהיה בטוח יותר עבור הציבור".