לפי דיווחים בלבנון, צה"ל תקף הלילה (בין ראשון לשני) דירה בבניין מגורים בדרום-מערב ביירות - כשלראשונה במלחמה מדובר בתקיפה המתבצעת מחוץ לרובע הדאחייה בבירה הלבנונית. בלבנון דווח על ארבעה הרוגים, ובמקביל, "החזית העממית לשחרור פלסטין" הודיעה על מותם של שלושה ממנהיגיה: מוחמד עבד אל-עאל; עימאד עודה; ועבד אל-רחמן עבד אל-עאל.
תיעוד מזירת התקיפה בביירות

ההרס בזירת התקיפה בביירות

לפי התיעוד מהזירה, שהופץ בכלי תקשורת בלבנון, ניתן לראות כי ככל הנראה מדובר בתקיפה ממוקדת שאכן כוונה לדירה. לפי רשת "אל-מיאדין" הלבנונית, המזוהה עם חיזבאללה, התקיפה בוצעה על-ידי כטב"ם. לפי דיווח ברשת NBN המקומית, לפחות ארבעה בני אדם נהרגו בתקיפה.
במקביל לדיווחים על התקיפה החריגה מחוץ לדאחייה, צה"ל ביצע הלילה שורת תקיפות במרחב אל-בקאע שבעומק לבנון. לפי הודעת דובר צה"ל, מטוסי קרב תקפו "עשרות מטרות טרור של חיזבאללה. בין המטרות שהותקפו, עשרות משגרים ומבנים שבהם אוחסנו אמצעי לחימה של ארגון הטרור". ב"אל-מיאדין" דיווחו כי "לפחות 10 בני אדם נהרגו ורבים נפצעו בתקיפות צה"ל באזור אל-הרמל" שבצפון מזרח המדינה.
3 צפייה בגלריה
זירת התקיפה בביירות
זירת התקיפה בביירות
זירת התקיפה בביירות
(צילום: AFP)

דובר צה"ל הוסיף כי "מטוסי קרב תקפו במרחבים שונים בדרום לבנון, מבנים צבאיים ששימשו את חיזבאללה לפעילות טרור נגד ישראל. צה"ל ימשיך לתקוף בעוצמה, לפגוע ולגרוע יכולות ותשתיות צבאיות של חיזבאללה בלבנון".
כמו כן, מעט אחרי השעה 2:00 הופעלה אזעקה המתריעה על ירי טילים ורקטות ברמות נפתלי שבגליל העליון. כ-20 דקות לאחר מכן הודיע דובר צה"ל כי לוחמי ההגנה האווירית יירטו בהצלחה מטרה אווירית חשודה שחצתה לישראל מלבנון, בהמשך להתרעה שהופעלה. "ההתרעות על ירי רקטות וטילים הופעלו במרחב רמות נפתלי מחשש לנפילת שברי יירוט", נמסר.