הם נחטפו ביחד, היו ביחד בעזה - אבל רק רימון קירשט-בוכשטב חזרה, והיום הודיע צה"ל כי יגב בוכשטב נהרג בשבי חמאס, בנוסף לאלכס דנציג.
"הרגעים האחרונים של יגב ושלי היו מלאים בחיבוקים ונשיקות. 'אני אוהבת אותך, אני אוהב אותך'", סיפרה רימון. "יגב הקפיד להגיד לי שאם אני בסדר, אז הוא בסדר. שעוד כמה ימים אז הוא בבית".
דבריה הכואבים של רימון קירשט-בוכשטב

1 צפייה בגלריה
בוכשטב יגב
בוכשטב יגב
יגב בוכשטב ז"ל
לדבריה, "כבר תכננו איך אני יושבת על הספה בנירים, עם הכלבים, החתולים, מבשלת, מחכה לו. זה היה אמור לקחת כמה ימים. לא ככה זה היה אמור להיגמר. הלב נשבר. יגב היה נפש טובה ורגישה ויפהפייה וקסומה, ואני שלו".
סהר קלדרון, שנחטפה ושוחררה מהשבי יחד עם אחיה ארז - ושאביהם עופר עדיין מוחזק בידי חמאס ברצועה - סיפרה על בוכשטב. בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה היא כתבה: "לחשוב שפגשתי אותו שם והייתי איתו כמה ימים באותו מקום, עד שהעבירו אותו. כואב לי הלב כי אני יודעת שהוא היה בחיים והמדינה יכלה להציל אותו".
כאמור, צה"ל הודיע הבוקר על מותם של שני החטופים, ומסר כי הם נהרגו לפני כמה חודשים ברצועת עזה וגופותיהם מוחזקות בידי חמאס. ההחלטה התקבלה בעקבות מידע מודיעיני שהתקבל לאחרונה, ואושרה הלילה בוועדה מיוחדת.
הם נהרגו בחאן יונס בזמן שצה"ל פעל בעיר, ונסיבות מותם מצויות בבדיקה בצה"ל, לפני שיימסרו למשפחות, לקהילות ולציבור. חמאס, נציין, הודיע על מותו של יגב ב-23 במרץ ועל מותו של דנציג ב-9 במרץ. בצה"ל מבהירים שאין קשר בין מועד הפשיטה החוזרת שהחלה הבוקר בחאן יונס, למועד ההודעה שנבע מעיתוי ההחלטה על ידי הרב הראשי לישראל הלילה.