1 צפייה בגלריה
בנימין ושרה נתניהו מתארחים במלון דן כרמל
בנימין ושרה נתניהו מתארחים במלון דן כרמל
בני הזוג נתניהו במלון בסופ"ש
(באדיבות מלון דן כרמל)
יו"ר האופוזיציה ח"כ בנימין נתניהו התארח בסוף השבוע עם רעייתו במלון דן כרמל בחיפה ושילם כ-4,000 שקל בלבד עבור שני לילות בסוויטה הנשיאותית, במקום המחיר הנקוב באתר המלון – כ-18 אלף שקל לשני לילות. זאת אף שלפי הנחיות היועץ המשפטי לממשלה ח"כ אינו רשאי לקבל מתנה או טובת הנאה אחרת אם ניתנה לו בשל תפקידו או מעמדו. כך פורסם אמש (יום ב') בכאן 11.
מלשכת נתניהו נמסר: "הוא לא ידע שקיים הבדל במחיר בין החדר שהוזמן לבין זה שקיבל בפועל. משהובא הדבר לידיעתו הורה מיד לשלם את ההפרש". נתניהו עומד בימים אלה לדין בין השאר באשמת מרמה והפרת אמונים, משום שקיבל לכאורה טובות הנאה שלא כדין.
בחודש שחלף מאז עזבו בני הזוג נתניהו את מעון ראש הממשלה ברחוב בלפור בירושלים הם מיעטו לשוב לביתם הפרטי בקיסריה. על פי הפרסום, הסיבה לכך היא שהמזגן בבית התקלקל. נתניהו, נטען, ביקש מהגורמים האחראים במשרד ראש הממשלה לתקן רכיב במזגן שעלותו נעה בין 70 ל-120 אלף שקל, אך נענה בסירוב.
במהלך התקופה שהה נתניהו במלונות. בימים שבהם היה בכנסת, מתוקף זכאותו כח"כ, הוא לן במלון לאונרדו פלאזה בירושלים על חשבון הכנסת. בשני סופי שבוע אחרים הוא שהה במלון איילנד בנתניה, ובסופ"ש האחרון כאמור בדן כרמל בחיפה.
לגבי המזגן נמסר מלשכת נתניהו: "המזגן בבית משפחת נתניהו אכן מקולקל כבר זמן רב. משפחת נתניהו שילמה עבור תיקונו מכיסה הפרטי".
ממלון דן כרמל נמסר: "נתניהו התארח בדן כרמל ושילם בעצמו. מעבר לכך מעולם המלון לא מסר פרטים כאלה או אחרים על אורח כזה או אחר המתארח במלון. אנו מציעים לא להיתפס לשמועות ורכילויות".
פורסם לראשונה: 22:08, 09.08.21