אושרי בוחניק, בן 28 מחדרה, הוא המורה שלפי החשד התחזה ברשת לקטינה וגרם לקטינים לבצע בעצמם עבירות מין. בית משפט השלום בראשון לציון האריך הבוקר (ראשון) בחמישה ימים נוספים את מעצרו של בוחניק. "עיינתי בחומרי החקירה שהתווספו מהארכת המעצר הקודמת, עלה חשד סביר והתחזק החשד", ציינה השופטת דורית סבן-נוי בהחלטתה.
2 צפייה בגלריה
אושרי בוחניק
אושרי בוחניק
החשוד אושרי בוחניק
מיד לאחר מעצרו של בוחניק בשבוע שעבר, הודיעה המשטרה כי בחיפוש בביתו אותרו חומרי פדופיליה מוסלקים בתוך בובת נמר. תחילה ביצעו חוקרי יחידה 105 בלהב 433 חקירה סמויה שכללה פנייה אל החשוד ברשת. לפי החשד, בוחניק התחזה ברשת לקטינה בשמות שונים, ובכך התאפשר לו לצוד קורבנות שנפלו במלכודת שטמן להם.
חוקרי המשטרה תפסו מחשבים ומכשירי סלולר שנשלחו לסריקה של התכנים והקבצים. בוחניק מצידו טען בחקירתו כי אינו זוכר את סיסמאות הכניסה למכשירים, ולטענת המשטרה עובדה זו עיכבה את בדיקתם. נכון לעכשיו, כל הקורבנות הידועים הם בנים שחשבו שהם מתכתבים עם נערה בת 14. בשלב זה גבתה המשטרה עדויות מחמישה קורבנות בני 14 עד 17, שלפי החשד בוחניק גרם להם כאמור לבצע בעצמם עבירות מין. במשטרה קראו לקטינים נוספים שנפגעו לכאורה מהחשוד לפנות למוקד 105.
2 צפייה בגלריה
בובת הנמר בה החשוד מורה בן 28 מחדרה החביא חומרי פדופיליה בביתו
בובת הנמר בה החשוד מורה בן 28 מחדרה החביא חומרי פדופיליה בביתו
הבובה שבה הוסלקו חומרי פדופיליה
(צילום: דוברות המשטרה)
בדיון שנערך הבוקר בבית המשפט, אמר נציג היחידה החוקרת: "בסוף השבוע גבינו עדויות מקורבנות נוספים, החשד מתחזק. החשוד מכחיש את המיוחס לו, לא מספק הסברים לחומר הראיות לכאורה שמוצג לו, ולטענתו לא שלח דבר לקטינים".
עו"ד לאה בירק, פרקליטתו של בוחניק, אמרה: "למרות הכותרות והעבירות והתכנים הלא סימפטיים, אני מבקשת לזכור שיש פה חשוד בן 28 ללא עבר פלילי. אנחנו נמצאים שבוע אחרי מעצרו, אפשר לאיין את החשש לשיבוש החקירה במעצר בית מלא. מבקשת לשקול את שחרורו למעצר בית".
השופטת סבן-נוי החליטה כאמור להאריך את מעצרו של בוחניק בחמישה ימים נוספים. "לחשוד מיוחסים קבלת דבר במרמה, ומעשה סדום שהושג במרמה", ציינה השופטת בהחלטתה. "על פי החשד, בוחניק ביצע עבירות מין בקטינים באמצעות הרשת. עיינתי בחומרי החקירה שהתווספו מהארכת המעצר הקודמת, עלה חשד סביר והתחזק החשד".