"גם בליכוד מודאגים מהמתווה"

הקואליציה הציגה מתווה "מרוכך" לשינוי הרכב הוועדה למינוי שופטים, אבל ח"כ זאב אלקין מהמחנה הממלכתי טען בריאיון לאודי סגל ודוריה למפל, שגם במפלגת השלטון לא חושבים שהמתווה מספיק מרוכך. האזינו לריאיון המלא.

"היה לנו נס גדול"

שבועות ספורים אחרי הפיגוע שבו נרצחו האחים יגל והלל יניב ז"ל, שוב פיגוע ירי בחווארה. גיסו של דייויד שטרן, שנפצע בפיגוע, סיפר בריאיון לשרון כידון וישי שנרב, על הניסיון הקרבי של דייויד שסייעו לו להשיב אש ולהציל את חיי אשתו. האזינו לריאיון המרגש.

התגובה של לפיד למתווה המרוכך

ראש האופוזיציה יאיר לפיד הגיב לראשונה על המתווה המרוכך של הקואליציה לשינוי הרכב הוועדה לבחירת שופטים בריאיון לאודי סגל ודוריה למפל. הוא תקף את הממשלה וטען שמדובר בהשתלטות עוינת. האזינו לריאיון הלוחמני.

להדפיס טילים במדפסת תלת-ממד

העתיד כבר כאן - טיל שהודפס במדפסת תלת-ממד ישוגר בקרוב לחלל. ד"ר הילה אלימלך, מומחית ויועצת להדפסת תלת-ממד, סיפרה בריאיון לדודו ארז ולאה לב, למה מדובר בהתפתחות חשובה? ואיזה עוד דברים אפשר להדפיס במדפסת תלת-ממד. האזינו לריאיון החדשני.

הקרב על תקציב המשטרה

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הבטיח שיביא תקציב של תשעה מיליון שקלים למשטרה, בפועל מעריכים שם שזה יהיה פחות בהרבה. כתבנו לענייני משטרה ופלילים לירן לוי הסביר הכל בריאיון לשרון כידון וישי שנרב. האזינו וגלו הכל בעצמכם.