גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בנוף הגליל
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

גבר בן 43 נספה הבוקר (חמישי) בשריפה בדירה בנוף הגליל (לשעבר נצרת עילית). אישה כבת 50 נפגעה באורח קל משאיפת עשן ופונתה לבית החולים האיטלקי בנצרת. המשטרה פתחה בחקירה ובשלב זה אין חשד לפלילים.
ההרוג היה רווק ללא ילדים שחי עם דודתו, והיה לבד בבית בשעת השריפה. שכנה ידעה לספר לכוחות ההצלה שאתמול התלונן בפניה על קצרים במהלך טעינת האופניים החשמליים. עם זאת חוקר שריפות טרם קבע את הסיבה לפרוץ השריפה.
2 צפייה בגלריה
זירת השריפה בנוף הגליל
זירת השריפה בנוף הגליל
זירת השריפה בנוף הגליל
2 צפייה בגלריה
זירת השריפה בנוף הגליל
זירת השריפה בנוף הגליל
זירת השריפה
בשעה 10:30 התקבלה בשירותי הכיבוי ההודעה על שריפה ברחוב יודפת. למקום הוקפצו שני צוותי כיבוי בסיוע מנוף. הם חילצו מהדירה את הגבר והעבירו אותו לאנשי מד"א, שקבעו את מותו. לאחר מכן מנעו הכבאים מהשריפה להתפשט בבניין וכיבו את האש.
החובש רביע חורי סיפר: "כשהגענו לרחוב ראינו עשן סמיך עולה מאחת הדירות. חברנו לכוחות החירום שפעלו במקום. הם חילצו אלינו מהבניין אישה כבת 50 שהייתה בהכרה מלאה וסבלה משאיפת עשן. הענקנו לה טיפול ראשוני בחמצן והיא פונתה במצב יציב לבית החולים. בהמשך פעולות הכיבוי והסריקה בדירה שעלתה באש אותר גבר מחוסר הכרה ללא סימני חיים, ולאחר בדיקות רפואיות נקבע מותו במקום".
ראש העיר רונן פלוט הגיע למקום ואמר: "מדובר באירוע טרגי וקשה מאוד. אדם צעיר שהלך לישון ולא קם בבוקר, נספה במוות אכזרי. ליבנו עם המשפחה בשעה קשה זו ואנו נעשה הכול על מנת לחזק ולסייע לה.ברגעים אלה מתנהלת חקירה גם של המשטרה וגם של מכבי האש, יש כיוונים שונים וככל שידוע לי לא פלילי.