הירי לעבר הבית בטירה

שני תושבי טירה מואשמים בכך שהפרו מעצר בית שבו שהו, ירו לעבר בית הוריו של אדם שעמו היו מסוכסכים - ונתפסו כשהיו בדרכם אליו. לפני כן התקשר אחד מהם לקורבן, הודיע שיירו על ביתו בתוך שעה, הזהיר שהוא "יודע היכן הוא נמצא" ואיים עליו ש"יקבל את הנקמה שלו" וש"יזיין אותו".
לפי כתב האישום, השניים היו מסוכסכים עם הקורבן על רקע כספי, וב-16 בנובמבר הפרו את מעצר הבית שבו שהו על עבירות אחרות. הם הסתירו את הספרה האמצעית בלוחית הרישוי של רכבם באמצעות כפפה מגומי, ואת הירי לבית ההורים ורכבם ביצעו סמוך לשעה 04:40 לפנות בוקר. כתוצאה מהירי נגרמו נזקים לקירות ולשער הבית.
מבית ההורים המשיכו הנאשמים לבית הקורבן עצמו, כשמטרתם - לפי כתב האישום - לירות בו ולרצוח אותו. הם הגיעו לבית סמוך לשעה 04:54, אך התוכניות שלהם השתבשו כשהבחינו בניידת משטרה שהייתה בקרבת מקום והאיצו את נסיעתם כדי להימלט.
השוטרים ששהו בניידת דלקו בעקבות השניים, וכשהגיעו לביתו של אחד מהם זיהו אותו יורד מהרכב תוך שהוא משליך נשק מסוג קלצ'ניקוב שהיה ברשותו. הוא נעצר על-ידי השוטרים, וחברו - שהמשיך משם בנסיעה קצרה וניסה להסתתר במבנה נטוש - נעצר זמן קצר לאחר מכן.
מעצרם של השניים, בני דודים בגילי 28 ו-33, הוארך מעת לעת בבית המשפט, והיום כאמור הוגש נגדם כתב אישום.