1 צפייה בגלריה
יואב גלנט בהערכת מצב בעניין התקדמות הכוחות בשטח בדגש על הפעילות בבית החולים שיפאא'
יואב גלנט בהערכת מצב בעניין התקדמות הכוחות בשטח בדגש על הפעילות בבית החולים שיפאא'
"יש בשיפא ממצאים משמעותיים". גלנט בהערכת המצב
(צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון)
שר הביטחון יואב גלנט התייחס הערב (חמישי) לתמרון הקרקעי ברצועת עזה, ובפרט לבית החולים שיפא - שם נמצאים כוחות של צה"ל. גלנט אמר כי בשיפא "יש ממצאים משמעותיים. פועלים בצורה מדוקדקת ונחושה. השלמנו את כיבוש וטיהור מערב העיר עזה, עוברים שלב בתמרון".
גלנט: "חמאס מבין רק כוח"
(צילום: שחר יורמן)
הכותרת
הטרור הפסיכולוגי של חמאס
24:04
במהלך הערכת מצב באוגדה 36, שבמהלכה קיבל גלנט סקירה על התקדמות הכוחות בשטח - בדגש על הפעילות המתבצעת במתחם בית החולים - הוסיף גלנט כי "הגעתי היום למפקדת האוגדה שכוחותיה המיוחדים פועלים גם בתוך בית החולים. הפעולה נמשכת והיא נעשית בצורה מדויקת וסלקטיבית, אבל מאוד מאוד נחושה. אני מצדיע לחיילי צה"ל, עבודה מצויינת".
גלנט המשיך להתייחס לתמרון הקרקעי ברצועה, והוסיף: "השלב הבא החל - הכוחות פועלים באופן מדויק, נחוש, בצורה החלטית ובתיאום מאוד גבוה בין כוחות האוויר, הים והיבשה, בליווי של מודיעין עוטף וחזק מאוד".
לדברי שר הביטחון, "ככל שנעמיק את הפעולה, נגביר את הלחץ על החמאס, נשחוק עוד מפקדות, נפגע בעוד מנהרות, נחסל עוד פעילים ונוריד עוד ראשי ארגונים - כך יגדל הסיכוי להשיב את החטופים שלנו. כי האויב הרשע והאכזרי הזה מבין רק כוח ואנחנו מסבירים לו היטב מה זה כוח. הביצוע של האוגדה ושל הכוחות הוא מרשים בצורה בלתי רגילה. כוחות אוויר, יבשה וים - הכל מלווה במודיעין חזק. צה"ל פועל במיטבו".
לסיכום אמר גלנט במפקדת האוגדה כי "כאן, במקום הזה, לא שומעים את רחשי הרקע - שומעים רק את רעם התותחים, את שרשראות הטנקים ואת התנועה המאוד מדויקת של לוחמי החי"ר והכוחות המיוחדים. הביצוע במיטבו".