תושב ירושלים (49) נעצר על-ידי המשטרה בחשד שניסה לרצוח את אשתו באמצעות זריקת רעל. האישה, מאושפזת בבית חולים מהשבת האחרונה, טענה כי בעלה הזריק לה את החומר "על רקע קנאה ואובססיביות", ו"חשש" שהיא עובדת עם גברים. לפני נציג המשטרה, במהלך החודשים האחרונים הצטברו תלונות במשטרה נגד החשוד. במקרה אחד טענה האישה כי הוא אף איים לפגוע בה באמצעות סכין.
״במהלך החצי שנה האחרונה עלו מספר דיווחים למוקד 100 ממקורות שונים שחשדו שיש אירועי אלימות ביניהם", סיפר נציג המשטרה. לטענתו, "עולה חשד כי המשיב הזריק לבת זוגו חומר שנמצא בגופה וחשד זה עלה אתמול כאשר רופא בבית החולים הבחין בהמטומה (שטף דם) על גופה״.
שופטת בית משפט השלום, חוי טוקר, האריכה את מעצרו עד יום ראשון, אך הורתה לאסור לפרסם את שמו של החשוד, לבקשת סנגורו, מ"חשש לפגיעה בפרנסתו".
סנגורו דניאל שימשלשוולי, שמייצג אותו מטעם הסנגוריה הציבורית, אמר במהלך דיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו כי "מדובר במשיב ללא עבר פלילי ומדובר במעצר הראשון בחייו". לטענת עורך הדין, "אם היה משהו לשבש הוא יכול היה לעשות את זה. אני ער לחשד החמור ולבקשה שהוגשה. כשמסתכלים על אופי הפעולות ומצבה הרפואי של האישה והתנהלות המשיב, זה לא המקרה להותיר אותו במעצר״.