צפו: המים חודרים דרך הכיפה בגג מתחם הדיוטי פרי
(צילום: אסנת מידן, לווייני תקשורת)

בהלה קלה נרשמה בצהריים (יום א') בנמל התעופה בן גוריון, כאשר מים שירדו בגשמים הכבדים באזור מרכז הארץ חדרו לטרמינל 3 וגרמו להצפה קלה במקום.
בסרטונים שפורסמו ברשתות החברתיות נראתה נזילה גדולה דרך הכיפה השקופה שבמרכז הגג של מתחם הדיוטי פרי בטרמינל. אותה כיפה משמשת כמזרקה מלאכותית שנראית כמו מפל, אך בתיעודים ניתן לראות שהמים נשפכים גם מחוץ לבריכה שמתחתיה.
2 צפייה בגלריה
גשם בנתב"ג
גשם בנתב"ג
"גשם" בנתב"ג. ההצפה בטרמינל 3
(צילום: אסנת מידן, לווייני תקשורת)
2 צפייה בגלריה
גשם בנתב"ג
גשם בנתב"ג
(צילום: אסנת מידן, לווייני תקשורת)
"זו ונציה", נשמעת אישה אומרת באחד הסרטונים. "ממש שיטפונות בתוך הדיוטי פרי. או מיי גוד, איזה מפחיד. זה לא יצירה, זה יצירה טבעית מאלוהים, מן אללה".
ברשות שדות התעופה לא התרגשו מהתמונות ואמרו כי כך הגג בנוי, כך שטבעת המזרקה יכולה לאפשר למים להיכנס. עוד טענו כי הבוקר ירדו בנתב"ג גשמי ברכה רבים במשך כ-20 דקות.
חזאי ynet דני רופ מציין כי משעות הצהריים יירדו היום גשמים מלווים בברקים ורעמים בצפון ובמרכז, אולם הגשם יהיה חזק וקצר וייפסק כבר בשעות הערב והלילה. תורגש גם ירידה בטמפרטורות.
מחר ביום שלישי תחול עלייה בטמפרטורות, אך ברביעי במהלך היום מזג האוויר שוב ישתנה – הרוח תתחזק וגשם חזק יתחיל לרדת, מלווה בברקים ורעמים עם חשש להצפות בעיקר בערי החוף. במפלס העליון של החרמון ייתכן שלג. ביום חמישי הגשם ייחלש ויהפוך למקומי.