זירת תאונת הדרכים סמוך לצומת אלומות שבעמק הירדן
גבר בשנות ה-30 לחייו נהרג אמש (שבת) בתאונת דרכים בכביש 767 שבעמק הירדן, סמוך לצומת אלומות. רכבו של ההרוג אותר כ-40 מטר מהכביש, והוא חולץ ממנו על ידי צוותי כבאות והצלה ללא סימני חיים. צוות מד"א שהיה במקום נאלץ לקבוע את מותו. פעולות החילוץ נמשכו דקות ארוכות בשל מצב הרכב, שהיה צמוד לעץ שבו פגע בצד הדרך.
חובש רפואת חירום במד"א אהרן פישר ופראמדיק מד"א טאלב עבדאללה סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו בצד הדרך כ-40 מטר מהכביש רכב הפוך, בכסא הנהג נלכד גבר כבן 30, הוא היה מחוסר הכרה, עם חבלה רב מערכתית. ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא דופק וללא נשימה ולאחר זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו".
1 צפייה בגלריה
אמבולנס
אמבולנס
שבת קטלנית בדרכים. אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
עוד קודם לכן, ובטווח של פחות משעה, נפצעו קשה מפגיעות רכב שני הולכי רגל בכביש החוף ובכביש 1. בכביש החוף, סמוך למחלף חבצלת לכיוון צפון, נפגע גבר בשנות ה-50 לחייו מרכב. הוא פונה לבית החולים רמב"ם בחיפה. מאוחר יותר נפגע גם נער בן 16 מרכב בכביש 1, ממחלף שורש לכיוון תל אביב. הוא פונה לבית החולים הדסה עין כרם שבירושלים.
החובשים של מד"א יוסי וחנה פרקוביץ סיפרו: "הנער שכב בשולי הכביש כשהוא בהכרה מעורפלת וסובל מחבלת ראש. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני שכלל עצירת דימומים, חבישות וקיבועים ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ לבית החולים כשמצבו קשה ויציב. נער נוסף שהיה איתו לא נפגע ולא נזקק לטיפול רפואי".