כשיש הפיכה - אפשר להפסיק להתנדב למילואים

לאורך כל המחאה נגד הרפורמה המשפטית עלו מדי פעם עצומות של חיילים שהודיעו שיסרבו להתייצב לשירות מילואים. אותם סרבנים קיבלו תמיכה ממי שהיה עד לא מזמן השר לביטחון פנים, ומפקד סיירת מטכ"ל לשעבר, עמר בר לב. בריאיון לדוריה למפל ויואב רבינוביץ, הוא תקף את מחליפו איתמר בן גביר וקרא להילחם נגד המהפכה המשפטית בכל הכלים. האזינו לריאיון הלוחמני.

"ילדים טובים, מלח הארץ"

עוד לפני ההפגנות והמחאות, השבוע נפתח עם פיגוע ירי בשומרון, שבו נרצחו שני אחים - הלל ויגל יניב ז"ל. שעות ספורות לפני ההלוויה ספד להם דודם שמעון נאומברג בשיחה עם שרון כידון וישי שנרב. האזינו לשיחה המרגשת.

"המשטרה לא הפעילה כוח מיותר"

תיעוד השוטרים שזרקו רימוני הלם בהפגנה בתל אביב, כמו גם תמונות המפגינים הפצועים, העלו לרמה אחרת את המחאה נגד המהפכה המשפטית. מפכ"ל המשטרה לשעבר, רב-ניצב בדימוס אסף חפץ, טען בשיחה עם דודו ארז ויואב רבינוביץ שהמשטרה לא הפעילה כוח מיותר, ושהמפגינים היו אלה שהחריפו את התנהגותם. האזינו לריאיון המלא.

"חסימת כביש אינה מעשה כוחני"

ביום רביעי המדינה התעוררה למה שכונה "יום השיבוש הלאומי". אלפי מפגינים נגד המהפכה המשפטית יצאו לרחובות, חסמו כבישים, וחלקם גם התעמתו עם שוטרים ופרצו מחסומים. נדב גלאון, ממובילי המחאה, עלה בבוקר לשיחה עם אודי סגל ודוריה למפל והסביר מה היעד הסופי של המחאה. האזינו לריאיון.

"גם המפגינים בת"א גרמו נזק"

בערב של הפיגוע בחווארה פשטו נערי גבעות על הכפר הפלסטיני והציתו בתים, חנויות ורכבים. בבוקר שלמחרת עלתה דניאלה וייס, מראשי המתנחלים ויו"ר תנועת נחלה, לריאיון אצל שרון כידון וישי שנרב. היא השוותה את המתפרעים למפגינים נגד המהפכה המשפטית והוסיפה: "הלחץ שלנו מוצדק יותר". האזינו לריאיון המסעיר.

כל מה שמבאס במדינה

חלק מהציבור הישראלי מיואש מהיוזמות של הממשלה, חלק אחר מזה שלא נותנים לו למשול, וכולם מבואסים מהקרע שמתרחב בציבור הישראלי. אבל אם יש משהו שכולנו יכולים להסכים עליו זה שמבאס במדינה. דור כאהן הגיע לשיחה עם דודו ארז ויואב רבינוביץ על כל מה שמבאס בישראל. האזינו - ולא תתבאסו.