1 צפייה בגלריה
סכין
סכין
השופטת אמרה כי אכן מדובר בדפוס התנהגות אלים מצד הבעל
(צילום: שאטרסטוק)
המשטרה עצרה אתמול (שני) גבר מאשדוד בחשד שתקף את בתו הקטנה ואיים על אשתו כי ירצח אותה בסכין מטבח. כשהגיע לבית משפט השלום באשקלון להארכת מעצר, השופטת סבין כהן שיחררה אותו לביתו בתנאים מגבילים. זאת, למרות החשדות נגדו - תקיפה, איומים ונזק לרכוש במזיד.
מפרטי החקירה עלה כי במהלך ויכוח בבית תקף החשוד את בתו הצעירה, שבר את הטלפון הנייד שלה, וכשאשתו התערבה שלף סכין מטבח ואיים כי ירצח אותה. אשתו סיפרה בחקירה כי הם נשואים עשרות שנים, והאלימות והאיומים מצדו ליוו אותה במשך חייהם המשותפים. רק לאחרונה היא אזרה אומץ לספר על כך ולהתלונן על האלימות מצדו.
עם זאת, כשהמשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בבית משפט השלום באשקלון, השופטת כהן אמרה כי אכן מדובר בדפוס התנהגות אלים של הבעל - אבל באשר לשימוש בסכין "הראיות ברף התחתון". בהמשך נימקה השופטת את ההחלטה לשחררו בתנאים מגבילים: "העובדה שהחשוד איים באמצעות סכין אינה חדשה ואינה מצדיקה את מעצרו דווקא היום".
במשטרה מיהרו לערער על ההחלטה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע, שם השופט גיל דניאל בלם את שחרורו של הבעל והאריך את מעצרו בשלושה ימים. "יובהר כי ניסוח זה של בית המשפט אינו ראוי, ויש להניח כי הדברים לא נוסחו באופן ברור די הצורך", כתב השופט דניאל בהחלטתו.