תיעוד התאונה בנתיבי איילון
(צילום: אור ירוק)

ביום ראשון בשבוע שעבר נתיבי איילון זרמו על מי מנוחות, והעומס בכבישים של החוזרים ממקומות העבודה החל להצטבר כמו בכל יום, אך את השגרה הזו הפרה תאונת דרכים בין מחלף רוקח למחלף ההלכה. בשעה 16:30 לערך רכב סטה ממסלולו, פלש לנתיב סמוך, התנגש בצדו של רכב אחר וגרם לתאונה. צפו בתיעוד התאונה בסרטון שבפתח הידיעה (התאריך המופיע בו אינו נכון).
שישה כלי רכב נפגעו כתוצאה מאותה סטייה, ופקקי ענק נוצרו בעורק התחבורה המרכזי של גוש דן. צוותי מד"א פינו לבית החולים איכילוב שישה פצועים - ארבעה פצועים בינוני ושני פצועים קל.
1 צפייה בגלריה
התאונה הקטלנית בנתיבי איילון
התאונה הקטלנית בנתיבי איילון
תיעוד מהתאונה בשבוע שעבר בנתיבי איילון
(צילום: אור ירוק )
חובשי רפואת חירום במד"א יששכר וייס ורענן דגן, סיפרו: "הגענו למקום התאונה וראינו מספר רכבים לאורך הכביש כשהם עם פגיעות פח קשות ובסמוך אליהם היו הפצועים כשהם סובלים מחבלות בגופם. הענקנו להם טיפול רפואי מתקדם בשטח שכלל קיבועים וחבישות ופינינו אותם לבית החולים תוך המשך טיפול כשמצבם בינוני וקל".
על פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, בשנת 2021 אירעו 1,812 התנגשויות צד בצד, כלומר תאונות של סטייה מנתיב הנסיעה. עמותת אור ירוק מסרה בתגובה לתיעוד: "תאונות הדרכים הן מכת מדינה של ממש. נהיגה במהירות מופרזת והיסח דעת בנהיגה הם גורמים מרכזיים לתאונות דרכים קטלניות. למשטרה חסרות כ-200 ניידות תנועה וזו התוצאה. הדרך לצמצם את תאונות הדרכים היא להוסיף עוד ניידות ועוד שוטרי תנועה לכבישים שיגבירו את הנוכחות וההרתעה וימנעו עבירת תנועה מסכנות חיים. תאונות דרכים הן לא גורל משמיים ובשילוב זרועות של כלל הגורמים האחראים ניתן לצמצם את התאונות ולהציל חיים".