תיעוד התקיפה בטירה

המשטרה הגישה בשבוע האחרון כתב אישום נגד שני תושבי העיר טירה שבמשולש בגין תקיפה של תושב אחר בביתו באמצעות אלה בעקבות ויכוח על שימוש בכביש. המקרה תועד במצלמות אבטחה, ובהן נראים השניים מתנפלים על אותו תושב ומכים אותו באלה ובאגרופים. הוא פונה במצב קשה לבית חולים ואושפז בטיפול נמרץ במשך כמה ימים.
האירוע התרחש לפני כשבועיים. מחקירת המשטרה שניהלה תחנת טירה עלה כי בין הקורבן לאחד הנאשמים התגלע לפני כן ויכוח בכביש, במסגרתו יצא מרכבו – וסטר לקורבן. הרקע לוויכוח היה נסיעה של הקורבן עם אורות גבוהים, כשבכיוון הנגדי נסע הנאשם. הוא עצר את רכבו ליד רכב הקורבן וקרא לו: "תיזהר על עצמך". הקורבן תהה בפניו למה עליו לשמור על עצמו והתקדם עם רכבו, ולאחר מכן התקדם הנאשם לקורבן, יצא מרכבו וסטר לו דרך החלון. "יאללה, לך תעוף", אמר לו.
הקורבן, כך עלה, השיב לנאשם כי זה הרחוב של ביתו וכי אינו מחפש בעיות. בתגובה לכך, איים הנאשם עליו ועל בן דודו שהיה עימו כי יהרוג אותם וכי יירה בהם. בהמשך הגיעו למקום אנשים שהרחיקו את הנאשם. הוא מצידו הזמין את הנאשם השני לבית הקורבן כדי לדבר עם אביו. השניים הצטיידו במקל, נכנסו לחצר הבית ונופפו לקורבן. אחד הנאשמים חזר למכוניתו, לקח ממנה אלה – ושב לחצר.
2 צפייה בגלריה
תיעוד התקיפה בטירה
תיעוד התקיפה בטירה
השניים מגיעים לבית הקורבן ומשוחחים עם אביו
כששמע את צעקות הנאשמים, יצא אביו של הקורבן לחצר ושאל אותם מה קרה. אחד הנאשמים דחף את האב הצידה, והשניים איימו לפגוע בבנו. "אנחנו רוצים להרוג את הבן שלך. איפה הוא? אנחנו רוצים לעשות אותו חתיכות", אמר. אחד הנאשמים קרא לקורבן: "בוא לפני שאני הורג אותך ואת המשפחה שלך, במיוחד את אבא שלך". התושב שהותקף נשא מאחורי גבו חפץ חד וירד לחצר, ואז תקפו אותו שני הנאשמים. הוא מצידו הכה אותם בחזרה באמצעות החפץ החד.
בהמשך, לפני שעזבו את חצר הבית, איימו הנאשמים גם על אימו של התושב שהותקף ואמרו לה: "אנחנו נהרוג את הבן שלך". דודו של המותקף פינה אותו לבית החולים בילינסון בפתח תקווה כשהוא סובל מחבלת ראש. הוא אושפז במשך ארבעה ימים בטיפול נמרץ, והיה מורדם ומונשם. את כתב האישום הגישה יחידת התביעות של מחוז מרכז במשטרה.