גיורא בלטר, פסיכותרפיסט בן 51 מכפר סבא, נהרג שלשום (ראשון) בתאונת אופנוע בקופנגן שבתאילנד, שם הוא שהה בחופשה עם משפחתו. הוא הותיר אחריו אישה ושני ילדים. הוא ייקבר בעיר מגוריו, אך טרם נודע מועד הלווייתו.
בלטר נפצע באורח אנוש בתאונה בעת שרכב על אופנוע, ופונה לבית חולים מקומי, שם נקבע מותו. התאונה קטעה את החופשה המשפחתית, שהייתה אמורה להיות מעין "חופשת שחרור" מהצבא לבנו ולבתו של בלטר, תאומים בני 21.
1 צפייה בגלריה
יורא בלטר שנהרג בתאונת אופנוע במהלך חופשה משפחתית בתאילנד
יורא בלטר שנהרג בתאונת אופנוע במהלך חופשה משפחתית בתאילנד
"איש מיוחד של נתינה ועשייה". גיורא בלטר ז"ל
אמו של בלטר, מרים, כתבה בעמוד הפייסבוק שלה: "קרה לנו אסון כבד מאוד. בני בכורי האהוב גיורא נהרג בתאונת אופנוע בתאילנד, יומיים לפני יום הולדתו ה-52". בפוסט אחר כתבה: "הלב מתפוצץ. אני לא יכולה להאמין שגם לנו זה קרה".
אחד מחבריו סיפר בכאב גדול כי "מתקשים לעכל. הוא היה כל כך מאושר, איש מיוחד של נתינה ועשייה. אסון כבד - פשוט טרגדיה בלתי נתפסת".
טלי מולנר, חברת מועצת עיריית נתניה, שם גדל בלטר, כתבה עליו: "בנם של מרים ואברהם בלטר המקסימים נהרג בתאונת אופנוע בתאילנד. איזה עולם אכזר. דווקא גיורא ודווקא למשפחה המהממת שכל חייה תמיד עשו רק טוב לכולם, זה לא נתפס".
חברת מועצת העיר נתניה, ציפי קפל, שהייתה מורתו בכיתה א', כתבה על ההיכרות הראשונית ביניהם: "כשהייתי מורה צעירה קיבלתי לכיתה א' תלמידים והורים. פתאום הילד הקטן הזה משמיע קול ומתחיל לדבר, לפרשן ולהסביר, ועיניו מאירות. נכנסתי לחדר המורים ואמרתי: 'איזה ילד יש לי בכיתה!'".
קפל הוסיפה כי "אני בוכה עליך גיורא, ילד גביע הזהב שלי, בוכה על מותך, על לכתך מעולם בו היית אור גדול למשפחתך ולמטופליך. עולם פנימי עשיר, דמיון מפותח, אוצר מילים מעולם הספר, עדינות, יכולת התבוננות ורגישות אין קץ היו בגיורא הילד, תלמידי במחזור הראשון שלי כמורה בבית ספר מסילות בשכונה דורה בנתניה".
קפל סיפרה כי לפני כמה ימים העלתה תמונה משפחתית בפייסבוק, ואמו של גיורא כתבה לה שהיא שמחה בשבילה, והזכירה את הגביע שהכין גיורא במו ידיו בילדותו, מניירות שעטפו סוכריות. "'הכנתי את זה בשבילך', הוא אמר אז", סיפרה. "זכיתי במרים ובאברהם בלטר לכל החיים. צר לי עליהם וצר לי עליך גיורא, ילווך מלאכים".
פורסם לראשונה: 23:55, 27.06.22