קצין אח"מ של תחנת נתניה מעדכן על פרשת האונס
(צילום: דוברות המשטרה)

המשטרה עצרה שישה חשודים בחשד לקיום יחסי מין עם נערה בת 13 בנתניה תוך שהיא מודחת לשימוש בסמים ואלכוהול. כך הותר הבוקר (ראשון) לפרסום.
מהמשטרה נמסר כי חוקרי צוות חקירה מיוחד בתחנת נתניה פתחו לפני כשבוע בחקירה מורכבת ורגישה עם קבלת דיווח בדבר קטינה מתחת לגיל 14 שאולצה לקיים יחסי מין עם מספר גברים לאחר שצרכה אלכוהול וסמים שסופקו לה על ידי החשוד המרכזי - תושב ואדי ערה בן 24.
על פי החשד, הקורבן הכירה את החשוד המרכזי באינסטגרם, ולאחר שהם נפגשו בחדר במבנה נטוש במרכז העיר הוא סיפק לה אלכוהול וסמים. לאחר שהכרתה התערפלה - היא אולצה לקיים יחסי מין עם שניים מחבריו של החשוד. בהמשך, כך נמסר מהמשטרה, נאנסה הקורבן גם על ידי החשוד המרכזי וחבריו עוד מספר פעמים כאשר החשוד הביא אותה לאותו מקום באמתלות שונות.
הנערה סיפרה על שאירע לחברתה, והיא סיפרה על האירוע לאמא שלה - שהגישה תלונה במשטרה. חוקרי הצוות המיוחד שהוקם בתחנת נתניה שניהלו את החקירה עצרו במהלך השבוע האחרון את החשוד המרכזי וחמישה מחבריו - תושבי ואדי ערה וג'סר א-זרקא, ומעצרם הוארך בהתאם לחשדות נגדם. מהמשטרה נמסר כי החקירה נמשכת וצפויים מעצרים נוספים.
"מיד עם תחילת החקירה הבנו שמדובר באירוע חריג בחומרתו", אמר קצין אח"מ של תחנת נתניה, רב-פקד אריק רזניק. "החומרה נובעת מכך שמדובר באונס אכזרי של ילדה מתחת לגיל 14 שבוצע בה על ידי מספר צעירים. מדובר באירוע מזעזע שבו החבורה הגיעה לעיר נתניה, ביצעה סוג של ציד אחרי הצעירה, סיפקו לה סמים, אלכוהול, הביאו אותה למצב של ערפול חושים וביצעו בה את זממם בזה אחר זה".
לדבריו, תחילת החקירה נוהלה תחת צו איסור פרסום: "היום ניתן לפרסם שאנחנו עצרנו שישה חשודים, קשרנו אותם חלקית למעשים, מעצרם מוארך מעת לעת ואנחנו נחושים לסיים את האירוע המזעזע הזה עם הבאתם לדין והגשת כתב אישום באירוע החמור הזה".