2 צפייה בגלריה
גן ילדים, אילוסטרציה
גן ילדים, אילוסטרציה
החשד: פגיעה במספר מקרים, בזמנים שונים. אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
בתום חקירה סמויה של כמה שבועות, המשטרה עצרה היום (ראשון) שלוש סייעות שעובדות בגן ילדים פרטי בלוד בחשד לתקיפה והתעללות ממושכת בפעוטות כבני שלוש. החקירה נפתחה בעקבות תלונה מהורי פעוט כבן שלוש, שחשדו כי הוא נפגע בגן המדובר. במשטרה ממשיכים לאסוף עדויות מהורים נוספים, מאחר שמדובר בחשד לפגיעה במספר מקרים, בזמנים שונים.
חוץ מגביית עדויות, חוקרי המשטרה צפו בתיעוד מהמצלמות שהותקנו בגן, שנתפס באמצעות צו שיפוטי. בהתאם להתפתחות החקירה ובחינת התשתית הראייתית שנאספה עד כה על ידי צוות החוקרים, הוחלט כאמור לעצור היום לחקירה את שלוש החשודות, שתי צעירות בשנות ה-20 לחייהן מלוד ותושבת מושב אחיסמך הסמוך כבת 60.
החקירה עדיין נמשכת, ובמשטרה עוד לא מיצו את בחינת התיעוד מהגן. בהתאם לצורכי החקירה ולממצאיה, תבחן המשטרה את האפשרות לבקש מחר את הארכת מעצר החשודות בבית משפט השלום בראשון לציון.
הסייעות מ"המשפחתון של טולי" נכנסות לכלא נווה תרצה

2 צפייה בגלריה
תיעוד הסייעות המתעללות בגן ברמלה
תיעוד הסייעות המתעללות בגן ברמלה
תיעוד הסייעות המתעללות בגן ברמלה
רק הבוקר, שלוש מארבע הסייעות מ"המשפחתון של טולי" ברמלה, שהורשעו בהתעללות ב-26 תינוקות ופעוטות, החלו לרצות את עונשן בכלא נווה תרצה בעיר. "הבטחתי לבן שלי לפני כמעט שלוש שנים שאני אלווה אותן לכלא על מה שהן עשו לו", סיפרה רוית ארמא, אם לפעוט במשפחתון שתיעדה את כניסת הסייעות בשערי בית הסוהר.
בעלת הגן והגננת ליטל ברסי הודתה והורשעה ביוני בשנה שעברה בתקיפה ואי דיווח, ובקרוב יתקיים דיון בטיעונים לעונש שייגזר עליה. ברסי עודכנה כמה פעמים על-ידי הורי הפעוטות כי ילדיהם חוזרים הביתה עם סימני חבלה על גופם. היא הייתה עדה לאלימות מצד הסייעות ואף עודכנה בנעשה על-ידי סייעות אחרות. למרות זאת, לא עשתה דבר ולא דיווחה לאיש.