אלימות בטבריה: מכתב אישום חמור שהוגש לבית המשפט המחוזי בנצרת לפני כמה ימים, עולה כי מקעקע מוערך בטבריה כמעט נרצח משום שסירב לבצע תיקון ללקוח. לפי האישום, צעיר מחצור הגלילית, שהכיר את הקורבן, ביקש ממנו שיתקן לו קעקוע שלא אהב, ומשזה סירב - דקר אותו בבטן באמצעות סכין. אמן הקעקועים נפצע ופונה לבית החולים במצב קשה, ואחרי חקירה של המשטרה הוחלט להגיש כתב אישום נגד הדוקר בגין חבלה בכוונה מחמירה והחזקת סכין.
1 צפייה בגלריה
שוטרים בזירה
שוטרים בזירה
"הנאשם שלף סכין ודקר את הקורבן בבטן". ארכיון
( צילום: דוברות המשטרה)
"ב-16 ביוני, בשעות הבוקר, קיבלנו דיווח במוקד על אדם שנדקר בעיר ופונה לבית החולים פוריה", סיפר פקד אלי אילו, ראש משרד החקירות במשטרת טבריה. "הגענו לרחוב הצנחנים בעיר והבנו שהזירה המרכזית היא חצר ביתו של הקורבן, שמנהל עסק לקעקועים. ביצענו מספר פעולות חקירה, ואחרי זמן קצר הבנו את הרקע לאירוע.
"הנאשם דרש תיקון קעקועים, ובשל חוסר זמינות של הקורבן הוא הגיע חמוש בסכין והתנפל עליו. אחרי שסרקנו את השכונה, איתרנו את החשוד. עצרנו אותו, וכשהבנו שגם הוא פצוע - סייענו בהעברתו לבית החולים.
התובעת עו"ד שני אגוזי, סגנית בכירה לפרקליטת מחוז הצפון, ציינה בכתב האישום כי "הנאשם שלח למקעקע הודעה בוואטסאפ וביקש ממנו להגיע אליו תוך חצי שעה כדי לבצע תיקונים בקעקוע שעל גופו. הם התכתבו, תוך שהמקעקע מבהיר כי לא יוכל לקבל את הנאשם באותו יום, וכי עליו לקבוע תור מבעוד מועד". עוד נאמר באישום, "על אף האמור, סמוך לשעה 8:37 הגיע הנאשם לביתו של הקורבן, נכנס בשער ופגש אותו. הוא המשיך לדרוש ממנו שיתקן את הקעקוע באותו הרגע, ואילו המקעקע עמד בסירובו".
"בין השניים התעורר ויכוח והמקעקע ניסה להרחיק את הנאשם מהמקום", צוין באישום. "בתגובה, שלף הנאשם סכין ודקר את הקורבן בבטנו כמה פעמים, בכוונה לגרום לו לחבלה חמורה או להטיל בו נכות או מום. המקעקע ניסה להתגונן מפני הנאשם, חבט בפניו ואמר לו ללכת, ואילו הנאשם המשיך להכות אותו. בשלב מסוים נפלו השניים על רצפת החצר והנאשם המשיך לדקור את המקעקע בעכוזו ובמותניו".
התובעת עו"ד אגוזי סיכמה: "כתוצאה ממעשי הנאשם, נגרמו למקעקע מספר פציעות: חתך של כעשרה סנטימטרים בדופן הבטן העליונה - עם קרע שלם של שרירי הבטן, פצע חודר במותן שמאל - כולל קרע בכליה, שבר בצלע, שני פצעי דקירה בירך וכן פצע דקירה נוסף. הקורבן נותח ואושפז למשך מספר ימים בעקבות מעשיו של התוקף".
פקד אלי אילו"רק בנס הוא נותר בחיים". פקד אלי אילוצילום: דוברות המשטרה
 עופר סבו "הנאשם טוען שהוא זה שנדקר". עופר סבוצילום: זהר שחר

"מדובר באירוע חמור מאוד, ורק בנס המקעקע נותר בחיים", הוסיף פקד אילו. "כל תזוזה קטנה של הסכין הייתה עלולה להרוג אותו. עצוב שוויכוח רגעי בין לקוח לבעל עסק כמעט ומסתיים ברצח. המדינה דורשת מעצר עד לתום ההליכים, ונפעל בחומרה מרובה כלפי כל מקרה אלימות. נפגין אפס סובלנות כלפי אנשים אלימים".
עו"ד עופר סבו, סנגורו של הנאשם, מסר בתגובה: "הלקוח שלי טוען שהוא זה שנדקר על-ידי המקעקע, והאמת תצא לאור בבית המשפט. מרשי הוא בחור נורמטיבי ללא עבר פלילי, שבסך הכול הגיע לתקן את הקעקועים - והותקף על-ידי המקעקע. לטענתו, הוא זה שאושפז במצב קשה במחלקה לטיפול נמרץ כתוצאה מהאירוע".