מודיעין מתקרבת לירושלים: רכבת חשמלית השלימה בהצלחה ביום שישי נסיעה ראשונה בקטע שמקשר את הקו המהיר לירושלים למודיעין. הקטע, באורך של 5.2 ק"מ, מחבר בין תחנת פאתי מודיעין למסילה שבאזור מחלף דניאל, וכולל שלושה גשרים באורך כולל של 650 מטר ותשתית חשמלית מלאה.
בנסיעות המבחן נבדקה לראשונה נסיעה של רכבת חשמלית בתוואי הקיים ממודיעין לנתב"ג, לאחר השלמת רוב עבודות החישמול סביבו, מה שיאפשר בעתיד להפעיל בקו רכבות חשמליות. בינתיים תמשיך לפעול בו רכבת דיזל ממודיעין לנהריה, שכן טרם הושלמו עבודות החישמול מצפון לנתניה.
קו מודיעין-ירושלים אמור היה להיפתח בדצמבר, אולם שיבושים שהכריז ועד עובדי הרכבת הביאו לדחיית הפעלתו בסוף הרבעון הנוכחי. הנסיעה בין תחנת פאתי מודיעין לתחנת נבון בירושלים תימשך רק 17 דקות, כרבע מהזמן שאורכת הנסיעה ברכב פרטי בשעות העומס, ולכן הקו אמור למשוך אליו אלפי תושבי מודיעין שעובדים בבירה.
הרכבת צפויה להפעיל בשלב הראשון רכבת אחת בשעה לכל כיוון, ובהמשך להכפיל את הקצב לשתי רכבות בשעה.