ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע אחר הצהריים (יום שבת) אל בית החולים שיבא בתל השומר, ולאחר מכן פורסם תיעוד שלו נפגש עם שלושה מארבעת החטופים שחזרו - נועה ארגמני, אנדריי קוזלוב ושלומי זיו.
נתניהו והחטופים

נתניהו אמר לאחר המפגש עם החטופים: "זה יום מרגש מאין כמוהו. פגשתי עכשיו את אנדריי, את שלומי את אלמוג ואת נועה. אמרתי להם: ברוך שובכם הביתה. פגשתי את המשפחות שלהם שוב. רעייתי ואני נפגשתי איתם פעמים רבות אבל חיבקתי אותם. יעקב, אבא של נועה, חגג את היום הולדת שם ליד בתו שחזרה מהשבי והוא אמר 'קיבלתי את המתנה הכי טובה שאפשר לצפות לה'. אנדריי סיפר לי שהייתה לו מחברת בשבי וכל יום הוא היה כותב שורה אחת. הם אמרו לי שהם כאילו נולדו מחדש וזה מה שקרה. אני רוצה לחזור ולהבהיר - אנחנו נחזיר את כולם. גם עכשיו אנחנו עובדים על עוד החזרות עוד אפשרויות אנחנו נחזיר את כולם".
דבריו של בנימין נתניהו לאחר מבצע חילוץ החטופים במרכז הרפואי שיבא תל השומר

בהמשך אמר: "המבצע הזה הובא לפני לאישור סופי בחמישי בערב אני ידעתי שהוא מאוד מורכב ומאוד מסוכן ואני רוצה להגיד לכם שהמרחק בין כישלון להצלחה הוא כחוט השערה. ידעתי זאת אבל אישרתי אותו ללא היסוס כי אני סומך על צה"ל, השב"כ ומשטרת ישראל. אני סומך על הגיבורים הלוחמים של הימ"מ והשב"כ שהסתערו אל מול האש, חיסלו את המחבלים, שחררו את החטופים וכשאני שמעתי 'היהלום בידינו החטופים בידינו' הלב התרחב בגאווה אין קץ וברווחה. זה הצליח. זה מבצע הירואי שירשם בתולדות הגבורה של עם ישראל, אבל הוא לא בא בלי מחיר. אני יודע שיש מבצעים שנרשמים בתולדות עמנו שנושאים גאווה ותהילה לדורות אבל הם כרוכים בכאב אישי נורא וגם היה הפעם בנפילת אחד מטובי בנינו פקד ארנון, קצין ימ"מ ז"ל. אני יודע איזה כאב עובר על משפחתו ויודע גם שתהילת עולם קשורה בשם בזכרון יקירם שנפל. הוא וחבריו הגיבורים זקפו את קומת העם הם הוכיחו שלמדינת ישראל יש את הכח העוצמה והרצון להילחם במבקשי נפשנו, את התושייה והגבורה ושצה"ל יכול להגיע לכל מקום ואנחנו נחזיר את כל חטופינו בדרך זו או בדרך אחרת".