בית משפט השלום בפתח תקווה האריך בארבעה ימים את מעצרו של פסיכותרפיסט בן 52 מאבן יהודה, שחשוד בביצוע עבירות מין במטופלות. החשוד, שנעצר בשבוע שעבר, מכחיש את המיוחס לו בחקירה. השופט התיר לפרסם את פרטיו, אך לבקשת הסנגורים שמעוניינים לערער הוציא לכך עיכוב ביצוע עד למחר.
הפסיכותרפיסט נעצר בשבוע שעבר בעקבות תלונה של אחת ממטופלותיו, שסיפרה שאנס אותך במהלך הטיפול וביצע בה מעשה סדום. היא הוסיפה כי ניסתה למנוע ממנו לעשות זאת, אך הוא טען בפניה שמדובר בחלק מהטיפול.
בעקבות התלונה נעצר החשוד והכחיש את המיוחס לו. לאחר מעצרו הגישו שתי נשים אחרות תלונות שבהן טענו כי במהלך הטיפול הוא ביצע בהן מעשים מגונים. אישה נוספת הגיעה להתלונן, אך התחרטה ברגע האחרון.
בפרסומים שלו, החשוד מעיד כי הטיפולים כוללים מגע. שלוש הנשים שהתלוננו הם נשים שהגיעו לטיפולים אצלו בזמן שעברו משברים אישיים. סנגוריו, עמי טלמור ויערה רשף, הגיעו להסכמה עם נציג המשטרה יגאל פדידה שלפיה מעצרו יוארך בארבעה ימים נוספים. עם זאת, הם התנגדו לבקשת פדידה וכלי התקשורת לבטל את צו האיסור על פרטיו.
עו"ד רשף טענה כי "הנזק שייגרם לו מפרסום שמו הוא נזק חמור. הוא במצב נפשי חמור בשל מעצרו וגם מצב חמותו לא תקין עקב מעצרו, ואם פרטיו יותרו לפרסום זה יפגע בבריאותה".
השופט דניאל סלטו האריך את מעצרו של הפסיכותרפיסט עד ל-24 בנובמבר. לדבריו, בעקבות ההתקדמות בחקירה והתלונות הנוספות נגד הפסיכותרפיסט, שמחזקות את החשד נגדו, הוא סבור שיש לפרסם את זהותו. עם זאת, לבקשת סנגוריו של החשוד, השופט הוציא עיכוב ביצוע על פרסום השם - כדי שיוכלו לערער על ההחלטה בפני בית המשפט המחוזי.